Superstarul Leo Messi își face intrarea în universul artei moderne prin intermediul faimosului designer BossLogic, care a colaborat cu Disney și Marvel.
„Messiverse” este o afacere adaptată cerințelor noilor generații și așteptările sunt uriașe.
Leo Messi s-a alăturat noului val care vrea să revoluționeze lumea artei, o afacere cu foarte multe zerouri, pentru a-și spori și mai mult averea pe care o deține deja. Acesta este „Messiverse”.
Superstarul argentinian al celor de la PSG și-a lansat colecția de artă în format NFT (token non-fungible) cu cele mai importante momente ale carierei sale stelare de la Barcelona.
„Aceste NFT sunt piese unice de artă digitală care vor rămâne pentru totdeauna pe blockchain și vă vor permite să intrați în Messiverse. Asigurați-vă că sunteți gata să le obțineți pe ale dumneavoastră”, le-a transmis Messi fanilor săi pe profilurile de pe rețelele sociale.
Așa-numitele NFT (Non-Fungible Token) pot fi conținut digital sau reprezentarea unui lucru fizic. Ele crează deja o adevărată tendință în domeniul artei. Acestea se caracterizează prin faptul că nu sunt divizibile și sunt stocate într-un blockchain.
„Messiverse” este o colecție de tehnologie bazată pe NFT realizată de artistul și designerul BossLogic, care readuce în prim plan cele mai importante etape ale carierei sale și generează deja un interes uriaș.
Numele „Messiverse” este un joc de cuvinte între numele fotbalistului și termenul care face referire la toate dimensiunile universului cunoscut. Acesta va fi proiectat de artistul BossLogic, recunoscut pentru desenele sale din colaborările pentru filmele celor de la Marvel și Disney.
După ce a ajuns la un acord cu jucătorul, Messiverse va fi pus în vânzare pe platforma Ethernity Chain.
Designerul BossLogic a realizat modele pentru Disney și Marvel, pentru a promova filme precum Spider Man și The Avengers. De asemenea, a creat alte trei serii inedite pe NFT intitulate „Omul din viitor”, „Merită greutatea” și „Piesa Regelui”.
În aprilie, un adevărat tsunami s-a produs în lumea artei atunci când populara casă de licitații Christie’s a scos la licitație un colaj digital pentru o sumă deloc de neglijat, de 57 de milioane de euro, al treilea cel mai mare preț de licitație pentru un artist aflat încă în viață, după Jeff Koons și David Hockney.
Introdu cuvântul căutat și apasă ENTER