Dacia a semnat un nou contract de sponsorizare cu clubul italian din Seria A, Udinese. Înțelegerea a fost semnată pe trei ani și va expira în anul 2023. Colaborarea a început încă din anul 2009. De atunci, Dacia apare pe tricourile de joc, iar din anul 2016, după renovare, și stadionul din localitate poartă acest nume atât de drag românilor.
Jurnaliștii de www.sportbusiness.com spun că acest contract parafează și una dintre cele mai longevive sponsorizări din fotbalul italian. Șefii clubului au declarat că sunt foarte încântați că au semnat un nou contract, foarte avantajos, cu sponsorul principal. Vicepreședintele grupării a spus că asocierea va fi foarte benefică și că în plan există mai multe proiecte.
„Astăzi este o zi importantă pentru clubul nostru. Odată cu semnarea acestui contract vom ajunge împreună la 14 sezoane, un succes răsunător și aproape unic în fotbalul italian. Sunt foarte mândru să vă spun că avem aceleași viziuni legate de un proiect verde”, a declarat Stefano Campoccia.
Cei doi parteneri își doresc foarte tare să transforme „Dacia Arena” într-un stadion din ce în ce mai „verde”, fără emisii de CO2
Implicarea firmei Dacia în fotbalul italian, dar și în rugby-ul… din Anglia, a fost criticată de Ciprian Marica. Fostul internațional a spus că nu pricepe de ce o firmă care face profit la noi nu investește bani și în sportul românesc.
„Mă uitam pe tricoul Stelei atunci când juca Gică Hagi, iar sponsor era Ford. Astăzi nu mai există nicio marcă de mașină care să sponsorizeze. Ca să nu mai vorbesc de celebrul brand Dacia, care ne aparținea, iar acum îl regăsim la rugby în Anglia, construiesc stadioane la Udinese, în Italia, chiar și la baschet în America.
Iar în România aproape deloc, de fapt zero în ceea ce înseamnă sport. E trist, e dureros să vezi lucrurile astea. Mi-aș fi dorit să le vadă și cei care ne conduc, lucrurile astea nu sunt normale, marile companii ar trebui să vină și lângă sport”, a declarat Marica, pentru GSP.
SURSA FOTO: Udinese Facebook
Introdu cuvântul căutat și apasă ENTER