Barcelona a depus o plângere la UEFA în legătură cu condițiile de pe aeroportul din Schoenefeld
FC Barcelona a anunțat, duminică, pe site-ul oficial, că a depus o plângere la UEFA, precizând că suporterii nu au beneficiat de condiții decente la aeroportul din Schoenefeld, de unde au făcut deplasarea din Germania în Spania, după finala Ligii Campionilor.
Gruparea catalană menționează că la plecarea majorității fanilor, reprezentanții aeroportului nu au oferit serviciile minime pentru un aeroport. „Lipsa serviciilor a afectat inclusiv persoane cu handicap. Astfel, între orele 01.00 și 05.00 dimineața, peste 5.000 de suporteri care urmau să fie transportați de la terminalul respectiv din aeroportul din Schoenefeld la aeroporturile din Barcelona, Girona și Madrid, au avut probleme mari. Între altele, trebuie semnalate întârzierile semnificative cauzate de faptul că reprezentanții aeroportului au oferit doar patru vehicule pentru deplasarea suporterilor la avioane, o cifră însuficientă pentru atât de mulți călători”, se arată în comunicatul FC Barcelona.
Clubul a acuzat și faptul că la Exhibition Center în aeroportul din Schoenefeld, unde se aflau fanii, nu funcționa sistemul de sonorizare. De asemenea, FC Barcelona a subliniat faptul că totul, inclusiv apa, era foarte scump în aeroport.
„În special este de criticat faptul că personalul de la agenția oficială de transport a clubului nu a putut nicio clipă să contacteze vreun responsabil al aeroportului sau un oficial al UEFA la terminal, pentru a transmite plângerile și pentru ca problemele să fie rezolvate”, adaugă sursa citată.
Formația FC Barcelona a câștigat Liga Campionilor pentru a cincea oară în istorie, după ce a învins, sâmbătă, la Berlin, cu scorul de 3-1 (1-0), echipa Juventus Torino, în finala competiției.