Dramatismul din FCSB – Sparta Praga a fost mai interesant decât trădările de la Insula Iubirii. PRO TV și-a spulberat concurența: echipa lui Gigi Becali, lider de audiență în România

SURSĂ Sportpictures
Vezi galeria foto - 4 poze

Dramatismul din meciul dintre FCSB și Sparta Praga a fost mai interesant pentru români decât trădările de la deja celebra emisiune Insula Iubirii.

PRO TV și-a spulberat concurența în seara în care echipa lui Gigi Becali a jucat în al treilea tur preliminar al UEFA Champions League și a fost lider de audiență.

Dramatismul din FCSB – Sparta Praga a fost mai interesant decât trădările de la Insula Iubirii

Românii au preferat dramatismul din meciul dintre FCSB și Sparta Praga în seara zilei de marți, 13 august 2024, în locul trădărilor de la deja celebra emisiune Insula Iubirii. Astfel, postul PRO TV a reușit să își spulbere concurența în seara în care echipa lui Gigi Becali a jucat în al treilea tur preliminar al UEFA Champions League și a fost lider de audiență.

Chiar dacă nu a reușit să se poziționeze pe primul loc, Antena 1 a avut o audiență peste media sa obișnuită în prime-time. Astfel, peste 1.6 milioane de telespectatori din întreaga țară au ales să urmărească meciul dintre FCSB și Sparta Praga, cifrele fiind duble față de cele înregistrate de Antena 1, care a difuzat emisiunea Insula Iubirii. 860.000 de telespectatori din întreaga țară au preferat să urmărească trădările din cea mai discutată emisiunea a momentului din România.

Pro TV a depăşit la oraşe 900.000 de telespectatori pe intervalul partidei în care FCSB a fost învinsă de Sparta Praga, scor 2-3. Locul secund a fost al Antenei 1, care a avut pe intervalul meciului peste jumătate de milion de telespectatori. Şi aici, cifrele Antenei 1 au fost peste media normală postului în prime-time.

Atât Pro TV cât şi Antena 1 au avut cifre foarte bune pe publicul comercial, ambele televiziuni însumând o cotă de piaţă de peste 50%. Mai exact, dintre toţii telespectatorii tineri (naţional 21-54 ABCD), mai bine de jumătate, adică un milion, erau pe Pro TV şi Antena 1: 625.000 la meci şi peste 400.000 pe Insula Iubirii.

Clasamentul audiențelor în seara de 13 august 2024

În timp ce PRO TV și Antena 1 au ocupat primele poziții, Kanal D a reușit să se claseze pe locul al treilea. România TV, Happy Channel și Antena 3 CNN au fost alte trei posturi de televiziune preferate de români în seara de 13 august 2024.

Pro TV – 1.675.000 (9,6 rating, 27,1 share)

Antena 1 – 863.000 (4,9 rating, 14 share)

Kanal D – 478.000

Romania TV – 418.000

Happy Channel – 226.000

Antena 3 CNN – 220.000

Publicat: 14 08. 2024, 20:51