FCSB a bătut PRO TV. Audiența echipei lui Gigi Becali cu Maccabi Tel-Aviv

SURSĂ Sportpictures
Vezi galeria foto - 9 poze

FCSB a bătut PRO TV la audiențe în cursul zilei de 1 august 2024. Echipa patronată de Gigi Becali a întâlnit-o pe Maccabi Tel-Aviv în al doilea tur preliminar al UEFA Champions League, iar românii au urmărit cu interes această partidă.

Campioana României a reușit să se califice în al treilea tur preliminar, după ce s-a impus cu scorul de 1-0 în partida disputat la Budapesta.

FCSB a bătut PRO TV. Audiența echipei lui Gigi Becali cu Maccabi Tel-Aviv

FCSB a cucerit titlul de campioană a României după o așteptare de nouă ani, iar Gigi Becali își dorește ca echipa lui să ajungă în grupele UEFA Champions League. Astfel, trupa pregătită de Elias Charalambous  și Mihai Pintilii a întâlnit-o pe Maccabi Tel-Aviv în al doilea tur preliminar, reușind să se impună cu scorul general de 2-1.

Meciul tur, care s-a disputat la București, în Ghencea, s-a încheiat la egalitate, scor 1-1, iar returul, care s-a jucat la Budapesta, s-a încheiat cu scorul de 1-0 în favoarea roș-albaștrilor.

Meciul dintre FCSB și Maccabi Tel-Aviv a fost de mare interes pentru români, iar echipa patronată de Gigi Becali a bătut la audiențe PRO TV.

În aceste condiții, Antena 1, cu meciul Maccabi Tel Aviv – FCSB, a fost prima opțiune pentru iubitorii fotbalului din România, miercuri seara. Peste 1.1 milioane de telespectatori au fost pe Antena 1 pe durata meciului din preliminariile Champions League, încheiat cu victoria FCBS, scor 0-1, şi care a adus echipei calificarea în turul al treilea preliminar al celei mai tari competiții intercluburi.

Posturile care au completat podiumul audiențelor

FCSB a reușit să atragă interesul românilor și să obțină prima poziție în topul audiențelor. Pe același interval de timp, PRO TV s-a clasat pe poziția secundă, cu o medie de 925.000 de persoane, în timp ce Kanal D a avut o medie de 585 de persoane.

Totodată, postul a anunțat că în minutul de aur pentru Atena 1 erau 1.5 milioane de telespectatori.

La oraşe, Antena 1 a fost lider cu o medie de 677.000 de persoane. În acelaş timp, pe PRO TV erau 400.000 de persoane.

„Şi pe segmentul urban, meciul s-a situat pe primul loc, înregistrând 6.8 puncte de rating şi 19.7% cotă de piaţă, în timp ce ocupantul locului 2, Pro TV, a obţinut 4 puncte de rating şi 11.7% cotă de piaţă”, notează Antena 1.

Publicat: 02 08. 2024, 00:38