Finala Champions League, spectacol și la audiențe
După cum era de așteptat, finala de vis dintre Barcelona și Manchester a ținut capul de afiș miercuri seară, fotbalul spectacol neavând concurență. Â
Pro TV a fost lider de audienta cu super finala Champions League 2009. Succesul Barcelonei, care a castigat al treilea trofeu in acest sezon, dupa campionat si cupa, a inregistrat pe Pro TV o audienta de 13,1 puncte de rating si 31,2% cota de piata, pe publicul din mediul urban, conform datelor de audienta furnizate de Gfk Romania. Cea mai dorita finala Champions League, dintre “diavolii rosii” de la Manchester si extraterestrii Barcelonei a tinut neclintiti din fata televizoarelor peste 1,5 milioane de telespectatori, pe intreg publicul din mediul urban. In fata zecilor de mii de fani din tribune si milioanelor din fata televizoarelor, Barcelona a facut un adevarat spectacol si a invins-o pe campioana Europei de anul trecut, Manchester United, cu 2-0.
Timp de doua ore, Pro TV a fost lider de audienta si pe publicul comercial, persoane intre 18-49 de ani din mediul urban, targetul principal pentru clientii de publicitate si publicul la care Pro TV se raporteaza si a inregistrat o medie de audienta de 13,2 puncte de rating si 35,5 procente %Â cota de piata.
In cel mai vizionat moment al meciului, 23:14, aproape 2 milioane de telespectatori au urmarit Pro TV, adica o audienta de 15,9 puncte de rating si 41,5% cote de piata, pe publicul din mediul urban.
Â