Gigi Becali și FCSB, peste Insula Iubirii: PRO TV a învins Antena 1 în lupta audiențelor, în timpul meciului din Liga Campionilor cu Maccabi Tel-Aviv

Meciul FCSB – Maccabi Tel-Aviv, din preliminariile Ligii Campionilor, a fost cel mai urmărit program marți seară la TV în România. Astfel, Pro TV i-a devansat net pe rivalii de la Antena 1 cu show-ul Insula Iubirii.

Peste 1,5 milioane de români au urmărit în fiecare minut partida campioanei României din prima manșă a turului secund preliminar din UEFA Champions League.

Gigi Becali și FCSB, peste Insula Iubirii: PRO TV a învins Antena 1 în lupta audiențelor, în timpul partidei din Liga Campionilor cu Maccabi Tel-Aviv

Pro TV a fost lider în topul audiențelor de marți seară și a bătut Antena 1 care a difuzat pe același tronson orar show-ul Insula Iubirii. Meciul disputat pe arena din Ghencea a fost lider autoritar pe toate segmentele de audiență între orele 20:30 și 22:30, scrie paginademedia.ro.

Minutul de aur a avut loc la ora 22:27, când 1,9 milioane de români urmăreau la Pro TV disputa FCSB – Maccabi Tel Aviv.

„De-a lungul difuzării, peste 1.5 milioane de români au trăit emoţia primei manşe de calificare”, a fost anunțul făcut de Pro TV. Locul 2 a fost ocupat de Antena 1 cu reality-show-ul Insula Iubirii, urmărit de 700.000 de telespectatori.

Pro TV, lider solitar pe toate segmentele de audiență

Pro TV a fost lider detașat de audiență pe toate segmentele cu transmisia meciului FCSB – Maccabi Tel Aviv, scor 1-1. La orașe, Pro TV a avut aproape 900.000 de telespectatori, urmat de Antena 1, cu 500.000 de telespectatori. Podiumul audiențelor la orașe pe intervalul de difuzare a fost completat de Kanal D.

„În rândul publicului naţional, cu vârsta cuprinsă între 21 şi 54 de ani, din categoriile ESOMAR ABCD, Pro TV avea 7.7 puncte de rating şi 29.6% cotă de piaţă, faţă de locul 2 care avea doar 5.0 puncte de audienţă şi 19.2% share”, a mai transmis trustul Pro.

Pro TV a avut 500.000 de telespectatori pe public comercial (publicul urban cu vârsta între 21 și 54 de ani) cu transmisia meciului FCSB – Maccabi Tel Aviv, în timp ce Antena 1, cu Insula Iubirii, a ținut 325.000 de români în fața televizoarelor.

Antena 1 a făcut remontada după meci

După încheierea meciului FCSB – Maccabi Tel Aviv de pe Pro TV, Antena 1 a început să recupereze din audiență și a anunțat că a reușit să revină pe primul loc pe public comercial, mai ales că Insula Iubirii a fost difuzată în intervalul 20:30 – 00:10.

Antena 1 a adunat 300.000 de telespectatori între 21 şi 54 de ani urban după încheierea meciului FCSB – Maccabi Tel Aviv, în timp ce Pro TV a scăzut până la 270.000 de telespectatori. Pe de altă parte, Antena 1 a rămas pe locul 2 pe celelalte segmente, național și urban.

 

Publicat: 24 07. 2024, 19:11