Nissan va sponsoriza Liga Campionilor timp de patru ani
Grupul japonez Nissan a anunțat, luni, că va sponsoriza Liga Campionilor în următoarele patru sezoane pentru a populariza imaginea sa în Europa unde vrea să devină numărul 1 în rândul constructorilor asiatici de automobile, informează AFP.
Firma cu sediul la Yokohama nu a furnizat valoarea contractului, dar a subliniat că este vorba de „cel mai mare acord de sponsorizare din istoria sa”.
„Creșterea europeană este importantă pentru Nissan și alături de UEFA credem că am găsit partenerul ideal pentru a ne ajuta în realizarea obiectivului nostru de a deveni primul constructor asiatic de automobile în Europa până în 2016”, a subliniat Bastien Schupp, vicepreședinte de marketing la Nissan Europe.
Constructorul a subliniat că Liga Campionilor atrage o audiență cumulată mai mare de patru miliarde de telespectatori în fiecare an și a precizat că acordul vizează și Supercupa Europei, care deschide sezonul fotbalului european.
Nissan a vândut 5,1 milioane de vehicule în lume în 2013 și alături de partenerii săi, Renault și Avtovaz, constituie al patrulea grup mondial în acest sector.