OFICIAL | Liga Campionilor și Europa League se văd, din vară, la Dolce și ProTV. Telekom și postul din Pache Protopopescu au cumpărat de la UEFA drepturile până în 2018. Cele două competiții sunt acum transmise de Digi, Dolce și TVR
Începând din 2015, românii vor putea urmări meciurile din Liga Campionilor și Europa League pe canalele TV Dolce Sport și la ProTV.
Telekom Romania Communications a câștigat drepturile pentru TV, online și aplicații mobile ale Ligii Campionilor și ale Europa League destinate canalelor cu plată, iar meciurile vor putea fi vizionate pe patru canale SD (Dolce Sport 1, Dolce Sport 2, Dolce Sport 3 și Dolce Sport 4) și două HD (Dolce Sport 1HD și Dolce Sport 2HD). Drepturile pentru meciul „free to air”, destinat posturilor fără plată, au fost cumpărate de Pro TV. Surse din piață spun că postul din Pache Protopopescu a oferit o sumă mai mare decât valoarea contractului actual dintre TVR și firma care vinde drepturile TV în numele UEFA. Pentru contractul pe ultimii trei ani, TVR ar fi plătit 3 milioane de euro.
Rețeaua Dolce are, potrivit propriilor estimări, 1,3 milioane de abonați în România dintr-o piață de circa 7,2 milioane, ceea ce înseamnă 18% din total.
Vă prezentăm comunicatul de presă integral care certifică achiziționarea drepturilor pentru Liga Campionilor și Europa League de către Dolce Sport.
COMUNICAT DE PRESĂ‚
DATE 23 decembrie 2014
București
Dolce Sport, singurele canale TV care vor transmite următoarele 3 sezoane ale UEFA Champions League și UEFA Europa League.
Telekom Romania Communications a câștigat drepturile exclusive pentru TV, online si aplicații mobile ale UEFA Champions League și ale UEFA Europa League, pentru perioada 2015-2018. Astfel, dintre canalele de televiziune cu plată din România, cele Dolce Sport vor fi singurele care vor difuza cele mai importante competiții fotbalistice intercluburi din Europa.
Cele mai mari staruri ale fotbalului mondial vor putea fi văzute, în următoarele 3 sezoane, în meciurile transmise pe toate canalele Dolce Sport (4 canale SD și două canale HD), dar și prin platforma Telekom TV Web & Mobile (mai multe detalii despre modalitatea de înregistrare și pachete sunt disponibile aici ). Drepturile includ difuzarea tuturor meciurilor, inclusiv UEFA Super Cup, în direct sau în reluare, precum și rezumatele de la miezul nopții din fiecare competiție și magazinele săptămânale.
„Ne bucurăm să aducem încă o veste bună pentru microbiști în preajma sărbătorilor de iarnă. Ne-am propus de la început să construim un canal de sport de calitate, de aceea UEFA Champions League și UEFA Europa League au fost în oferta noastră încă de la apariția Dolce Sport, în 2010. Prin intermediul platformei Telekom TV Web & Mobile, clienții noștri se pot bucura de o experiență nouă și unică urmărind meciurile celor două competiții internaționale – de oriunde, pe orice tip de ecran și exclusiv pe Dolce Sport ,” a declarat Vlad Enăchescu, directorul general al Dolce Sport.
Despre Dolce Sport
Dolce Sport, televiziunea de sport a Telekom Romania, prezentă pe piață din 2010, și-a obișunit clienții cu un conținut de calitate și exclusiv, transmis pe 4 canale SD (Dolce Sport 1, Dolce Sport 2, Dolce Sport 3 și Dolce Sport 4) și două HD (Dolce Sport 1HD și Dolce Sport 2HD). Programele acestor canale pot fi urmărite și prin intermediul platformei Telekom TV Web & Mobile.
Despre Telekom Romania
Telekom Romania este un brand de telecomunicații nou și dinamic, care oferă servicii de telecomunicații fixe și mobile complete, inovatoare, simplificate și personalizate pentru o comunitate vastă de clienți, cu aproximativ 10 de milioane de contracte de servicii.
Prin cei doi operatori, Telekom Romania Communications și Telekom Romania Mobile Communications, noul brand oferă servicii integrate de telecomunicații, astfel încât clienții să beneficieze de o experiență completă și inedită: servicii de voce și date mobile 3G și 4G, telefonie fixă tradițională, internet de mare viteză și televiziune pe mai multe tehnologii, inclusiv IPTV, precum și conținut de înaltă calitate și exclusivități. Pentru clienții business, noul brand este promisiunea unor soluții IT&C la cheie, care să sprijine companiile să devină mai competitive și mai agile.
Brand-ul Telekom Romania este prezent pe piața românească din 2014, după rebranding-ul comun al Romtelecom și COSMOTE România.
Telekom Romania este un brand care aparține Deutsche Telekom, una dintre companiile de top la nivel mondial, cu peste 142 milioane de clienți pentru servicii mobile, 31 milioane de linii fixe și peste 17 millioane linii broadband (la 31 decembrie 2013). Grupul oferă produse și servicii fixe, comunicare mobilă, Internet și IPTV pentru consumatori și soluții ICT pentru clienți din mediul de business. Deutsche Telekom este prezent în aproximativ 50 de țări și are circa 229.000 angajați la nivel mondial. Grupul a generat venituri de 60,1 miliarde euro în anul financiar 2013 – mai mult de jumătate din această valoare în afara Germaniei.