Peste 2 milioane de oameni au urmărit Steaua – Lyon la ProTV
Românii au fost alături de Steaua și la al treilea meci din grupele Champions League. Steaua – Lyon a înregistrat pe Pro TV o audiența medie pe publicul din mediul urban de 17,7 puncte de rating și o cotă de piața de 41,7%, adică în jur de două milioane de telespectatori, conform datelor furnizate de GFK România. Pro TV a fost lider detașat de audiență, urmat de Acasă TV, 3,1 puncte de rating și o cotă de piață de 7,2% și Antena 1, 2,3 puncte de rating și 5,5% cota de piață. Al treilea meci al Stelei a înregistrat cea mai mare audiență din actualul sezon Champions League pentru echipa din Ghencea. Dramatismul meciului cu campioana Franței a atras mai mult decât duelul cu Fiorentina lui Mutu (17 puncte de rating și cu o cotă de piață de 41,7%) sau cel cu Bayern Munchen (17,2 puncte de rating și o cotă de piață de 43,7%).
Steaua a trecut de la agonie la extaz. După un început de vis, 2-0 în primul sfert de oră și 3-2 la pauză, Steaua a pierdut dramatic cu 3-5 și rămâne cu un singur punct in grupă. Echipa din Ghencea rămâne pe ultimul loc după trei etape și primăvara europeană în Champions League începe să pară doar un vis frumos.
Minutul de maximă audiență a fost atins la finalul primei reprize, 22:30, când 2.517.000 de români sperau ca Steaua să țină de rezultat, 3-2 cu campioana Franței, adică un rating de 22,1 puncte și 50,8% cotă de piață.
Și publicul comercial urban, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, a preferat meciul Steaua – Lyon, transmis marți seară de Pro TV, cu un rating de 16,9 puncte și o cotă de piață de 44,7%.