Deținătoarea trofeului Ligii Campionilor, FC Barcelona, a primit acceptul UEFA să afișeze doi sponsori pe tricourile de joc în competițiile europene, a anunțat, miercuri, purtătorul de cuvânt al Consiliului de Administrație al clubului, Toni Freixa, informează As.
Potrivit regulamentului UEFA, o echipă nu are voie să afișeze mai mult de un sponsor pe tricouri în meciurile din competițiile europene.
În 2010, când clubul catalan a semnat un contract de sponsorizare cu Qatar Foundation, ce ar urma să-i aducă 166 de milioane de euro în următoarele cinci sezoane, FC Barcelona a cerut UEFA să-i permită și menținerea siglei UNICEF în meciurile din cupele europene. Forul european a acceptat această cerere, astfel că formația lui Josep Guardiola va juca în cupele europene cu logo-ul Fundației Qatar și cu sigla UNICEF pe tricouri.
„Este vorba despre o veste bună, deoarece ne va permite să fim prezenți în Europa cu un nume precum UNICEF„, a declarat Toni Freixa, citat de As.
Potrivit acordului cu Qatar Foundation, o asociație care promovează educația, cercetarea și dezvoltarea, numele acesteia va apărea pe partea din față a tricourilor.
Marca notează că inscripția UNICEF, prezentă pe tricourile formației catalane din 2006, va fi amplasată în partea din spate a tricoului, sub numele jucătorilor.
UNICEF nu plătește nimic pentru prezența siglei organizației internaționale pentru protecția copiilor pe tricourile jucătorilor catalani. UNICEF primește din partea FC Barcelona suma de 2 milioane de euro anual.
Mediafax
Introdu cuvântul căutat și apasă ENTER