Turkish Airlines a anunțat că și-ar dori să intre în grupul de companii care sponsorizează Liga Campionilor. Contractul ar urma să fie semnat pe o perioadă de 3 ani, cu o valoare cuprinsă între 55 și 65 de milioane de euro pe sezon.
UEFA este aproape de atrage pentru Liga Campionilor un nou sponsor cu greutate. Conducerea Turkish Airlines a ajunțat Bursa de Valori de la Istanbul că intenționează să semneze un acord comercial cu UEFA, pentru a deveni sponsorul oficial al Ligii Campionilor: „Conducerea a decis ca Turkish Airlines să devină sponsorul oficial al Ligii Campionilor, care este considerată cea mai prestigioasă competiție din lume dedicată cluburilor”, se arată în anunțul făcut de compania aeriană, citat de insideworldfootball.com
Barcelona și Dortmund sunt deja în portofoliu
Turkish Airlines a încheiat deja parteneriate cu Barcelona și Borussia Dortmund și se zvonește că sunt în discuții și cu Chelsea. Scopul turcilor este să țină pasul cu Emirates Airlines, Qatar Airways și Etihad Airways, giganți aerieni care au investit sume imense în promovare, mai ales prin cluburile de fotbal.
Conducerea Turkish Airlines dorește să-și crească vizibilitatea și să stabilească la Istanbul o puncte către cei care preferă destinații precum Dubai, Abu Dhabi sau Doha, fieful celor de la Emirates Airlines, Qatar Airways și Etihad Airways. O miză este reprezentată de CM Qatar 2022, în condițiile în care zeci de mii de suporteri vor folosi aeroporturile qatareze pentru a-și urmări echipele naționalele. Pe de altă parte, UEFA și-ar dori în portofoliu un partener care operează în liniile aeriene, care să se alături deja cunoscuților sponsori Gazprom, Nissan, Playstation, Unicredit și Mastercard.
Introdu cuvântul căutat și apasă ENTER