Bayer Leverkusen a găsit o modalitate inedită în tentativa de a-și atrage un sponsor oficial. Vicecampioana Germaniei își caută un partener cu ajutorul celor de la Financial Times! „Vino să joci cu noi în Liga Campionilor!” spun nemții, prin intermediul unor machete publicitare.
La finalul acestui sezon, Leverkusen și-a pierdut sponsorul de pe tricou. Teldafax, sponsorul oficial din 2007, a anunțat că nu-și va continua înțelegerea, scadentă abia în 2013.
Din cauza unor probleme financiare, holdingul german cu afaceri în transportul energiei electrice, turism și telecomunicații a ales să economisească cele 13 milioane de euro care urmau să fie vărsate în contul lui Bayer și să le folosească pentru întărirea propriei companii. Lăsați cu ochii-n soare, „farmaciștii” s-au reorientat.
Ofertele, așteptate până pe 5 iulie Începând cu 14 iunie, stafful de marketing de la Bayer a început o campanie, prin care încearcă să găsească o companie puternică. Și au ales să-și promoveze brandul direct în Financial Times! Prima machetă, de un sfert de pagină, a apărut deja în celebra publicație financiară londoneză și prezintă principalele avantaje pe care le-ar avea compania care s-ar asocia cu „farmaciștii”.
Campania de promovare e chiar mai amplă și va viza și alte publicații importante de limbă germană sau engleză din Europa și Asia. A fost lansat și un site (www.sponsorbayer04.com), iar companiile interesate sunt așteptate să înainteze ofertele până la data de 5 iulie 2011. Pe site-ul oficial al lui Leverkusen, alte explicații.
Se caută o sponsorizare pe cel puțin trei ani și oferă la vânzare trei tipuri de „pachete” (promovarea numelui companiei pe tricou în toate meciurile lui Leverkusen, doar în meciurile din 1.Bundesliga sau doar în meciurile de Cupă). Dar pentru viitorul sponsor, mirajul cel mai important este cea mai tare competiție intercluburi. „Vino să joci cu noi în Liga Campionilor!”, e mesajul cu care Bayer speră să-și atragă partenerul.
Financial Times vinde 381.000 de exemplare pe ediție Financial Times (FT) e un cotidian de business internațional apărut în 1888. E publicat în Londra și tipărit în alte 24 de orașe importante din lume. Vinde în medie 381.000 de exemplare în fiecare zi, fiind citit de peste 2,1 milioane de oameni (potrivit auditului PricewaterhouseCoopers din noiembrie 2010). Se adresează mai ales companiilor și managerilor, având un conținut care urmărește cu predilecție subiectele de economic și financiar.
„Suntem convinși că această metodă de a ne promova va motiva una sau mai multe companii să se asocieze cu noi”, Wolfgang Holzhauser, director general Leverkusen
23 de milioane de fani susține că are Leverkusen în Germania, potrivit machetei publicitare
207 ore de prezențe pe TV în Germania a avut Bayern, în sezonul trecut, susțin machetele din Financial Times. De o expunere asemănătoare ar beneficia, indirect, și viitorul sponsor, în sezonul următor
Introdu cuvântul căutat și apasă ENTER