Mitul Fabrizio Romano, demolat! Jurnalistul „Here we go” e acuzat că ia bani de la impresari și cluburi pentru a le posta informațiile: ce sume uriașe cere pentru un tweet sau un filmuleț!
Fabrizio Romano, celebrul ziarist italian specializat în transferuri, a fost deconspirat. Acesta este acuzat că percepe bani pentru tweeturile pe care le publică pe platforma X, fostul Twitter.
Jurnalistul Fabrizio Romano a devenit faimos în ultimii ani după ce a devenit o sursă extrem de credibilă atunci când vine vorba despre zona de mercato.
Mitul Fabrizio Romano, demontat! Jurnalistul „Here we go” e acuzat că ia bani de la impresari și cluburi pentru a le posta informațiile: ce sume uriașe solicită
Un ziarist de la publicația daneză Tipsbladet, Bager Thogersen, a descoperit că Fabrizio Romano, încaseză bani pentru tweeturile pe care le publică pe platformele sale.
Romano este considerat numărul unu pe piața de transferuri, el află primul care află unde semnează marii jucători, iar mutările anunțate de acesta sunt ca și parafate.
Fabrizio Romano a dezvăluit că puștiul minune suedez Roony Bardghji (18 ani) nu mai vrea să prelungească înțelegerea cu FC Copenhaga, scadent în 2025, iar mai multe cluburi de top din Europa l-ar dori din sezonul viitor. Conducerea clubului daneaz a negat vehement informația. În acest context, Bager Thogersen a aflat detalii explozive despre cum a devenit Romano principala sursă din mercato, scrie gsp.ro.
Fabrizio Romano, negocieri de sponsorizare cu mai multe cluburi. Ce taxe percepe italianul
Bager Thogersen dezvăluie că Fabrizio Romano a negociat acorduri de sponsorizare cu multe cluburi, care trebuiau să plătească pentru a fi menționate în postările italianului despre iminentele mutări de pe piața fotbalistică.
„Știu că Fabrizio Romano este sărbătorit ca un zeu pe rețelele de socializare. Dar trebuie să spun că el primește foarte des informațiile sale de la agenții jucătorilor și se dovedește a fi un purtător de cuvânt al agendei lor”, a declarat ziaristul de la Tipsbladet.
S-a aflat că agenții lui Roony Bardghji urmau pună presiune pe FC Copenhaga cu ajutorul lui Fabrizio Romano.
„În acest caz particular, se pare că cei din jurul jucătorului vor să trimită un mesaj pentru a pune presiune pe FC Copenhaga. Nu poți numi asta jurnalism”, susține jurnalistul danez.
„Este o afacere în care cluburile și agenții trebuie să plătească pentru publicitate, iar asta nu poate fi numit niciodată jurnalism. Ceea ce ar trebui să arate ca jurnalism este, în schimb, condus de interese pur comerciale”, a concluzionat Thogersen.
Fabrizio Romano solicită 1.000 de dolari pentru un tweet și 6.000 pentru un videoclip postat pe platforma X.