„Gigantul” Nike, unul dintre sponsorii lui Cristiano Ronaldo și sponsorul tehnic al Simonei Halep, se arată îngrijorat de acuzațiile de viol care i se aduc lusitanului din partea unei femei care a ales să vorbească pentru prima dată după nouă ani.
Cristiano Ronaldo trece prin cea mai sensibilă perioadă din ultimii ani, după ce a fost acuzat de viol. Taberele din jurul „Balonului de Aur” s-au format deja, iar mizele financiare și de imagine sunt uriașe. Nike, unul dintre cele mai importante brand-uri de echipament sportiv, și-a făcut cunoscută poziția în scandalul prin care Ronaldo trece: „Suntem îngrijorați de aceste acuzații și vom monitoriza situația. Urmărim atent și ne așteptăm ca sportivii care ne reprezintă și ambasadorii noștri să se comporte conform valorilor EA”.
Fapta care pătează acum imaginea vârfului lui Juventus s-ar fi petrecut pe 13 iunie 2009, într-un hotel. În plângerea pe care a depus-o a doua zi, Mayorga a refuzat să ofere numele atacatorului, pe care l-a descris drept „un celebru jucător de fotbal”. Pentru că plângerea nu a conținut nici numele jucătorului, nici descrierea lui, nici locul unde s-ar fi petrecut violul, polițiștii americani au închis ancheta, una pe care au anunțat că o vor redeschide la nouă ani și jumătate distanță.
Pe 27 septembrie, Mayorga a explicat că i-a fost teamă să nu fie umilită public și să suporte eventuala răzbunare a superstarului portughez, lucru consemnat la un tribunal din Las Vegas.
2003 e anul în care a luat startul colaborării dintre Ronaldo și Nike.
Introdu cuvântul căutat și apasă ENTER