Pe perioada Campionatului Mondial de fotbal, desfășurat în iunie-iulie în Brazilia, producătorul de echipament sportiv Puma a preferat să rămână în umbra giganților Adidas și Nike. Strategia companiei germane a fost să înceapă o campanie de publicitate la mijlocul lunii august, iar acțiunea a demarat recent sub numele #foreverfaster (întotdeauna mai rapid).
Fotbaliștii Mario Balotelli, Radamel Falcao, Marco Reus, Cesc Fabregas și atletul Usain Bolt apar în clipurile campaniei. Ca parte a campanie, o idee de PR pusă în practică a fost accesul fanilor la mesaje personalizate din partea reprezentanților de imagine Puma prin intermediul conturilor de Twitter. Astfel, orice fan poate primi un mesaj de la idolul său, alături de un autograf, o idee minunată în principiu.
Puma nu a luat însă în calcul eventualele farse și, potrivit media britanică, a reușit să-și înscrie un autogol de PR răsunător. Câțiva utilizatori de Twitter și-au făcut conturi false, cu nume bizare precum „Liverpool se masturbează”, „Răspândesc Ebola” sau „Cocaină”, și au reușit să scoată de la Falcao, Fabregas și Reus mesaje nu tocmai pe placul celor de la Puma. Întrucât motorul care generează cardurile online cu autograf nu are capacitarea de a cenzura conținutul, Falcao este creditat cu mesajul „Liverpool se masturbează. Nu înceta să crezi. Falcao”.
Cesc Fabregas le transmite fanilor: „Răspândesc Ebola. Sunt recunoscător pentru sprijinul vostru. Fabregas”. În fine, Reus spune: „Cocaina, n-aș putea să reușesc fără ea. Reus”.
Introdu cuvântul căutat și apasă ENTER