Clubul englez de fotbal, Arsenal Londra și-a prelungit contractul cu sponsorul principal. Astfel, compania aeriană Emirates va continua să apară pe partea din față a tricourilor echipei antrenate de Arsene Wenger, până la sfârșitul sezonului 2023-2024.
Presa britanică a raportat că acordul a fost înțeles că valorează mai mult de 200 de milioane de lire sterline. Oficialii clubului nu au confirmat suma, dar au anunțat că este cea mai mare afacere pe care clubul a făcut-o în întreaga sa istorie. În 2024, parteneriatul cu Emirates va împlini 20 ani.
Ca parte a noului contract, compania aeriană din Dubai va păstra drepturile de marketing pentru a dezvolta campanii în întreaga lume și va continua să aibă drepturi de denumire asupra stadionului lui Arsenal până în 2028.
„Parteneriatul nostru este cel mai lung din istoria Premier League și una dintre cele mai lungi relații în sportul mondial. Acest angajament reciproc este o mărturie a forței și profunzimii relației noastre. Emirates își demonstrează încă o dată încrederea în abordarea și ambiția noastră, iar investițiile lor ne vor ajuta să continuăm să concurăm pentru trofee și să aducem mai mult succes clubului și fanilor noștri din întreaga lume”, a declarat directorul executiv al Arsenal, Ivan Gazidis.
Emirates a semnat primul acord de sponsorizare cu Arsenal în 2004, oferind companiei aeriene drepturi de a denumi noul stadion până în 202. Numele Emirates a apărut pentru prima dată pe tricourile lui Arsenal în 2006.
Introdu cuvântul căutat și apasă ENTER