Înaintea finalei Ligii Campionilor cu Sydney Wanderers, fanii saudiți prezenți pe stadionul King Fahd International au realizat un mozaic impresionant, în culorile alb și albastru. Din cartoane, ei au scris în engleză „Get it!”, adică „Luați-o!”, în timp ce în față apărea un banner gigant pe care era desenat Reghecampf care le arăta jucătorilor săi un alt banner uriaș, pe care apărea trofeul. La peluze, alte două reprezentări din mozaic îi arătau pe fanii lui Al Hilal și un rechin, alături de numărul 7.
Jurnaliștii australieni prezenți la meci au aflat că mozaicul a costat incredibila sumă de 500.000 de dolari!
#GET_IT pic.twitter.com/5uknLKrWM4 — تيÙÙˆ الهلال (@tifo_alhilal) October 31, 2014
#GET_IT pic.twitter.com/5uknLKrWM4
— تيÙÙˆ الهلال (@tifo_alhilal) October 31, 2014
Banii nu sunt însă o problemă pentru clubul antrenat de Laurențiu Reghecampf, considerat cel mai important din Asia.
Înaintea meciului tur de la Sydney, pierdut de Hilal cu 1-0, organizatorii australieni au rezervat delegației saudite camere la hotelul Shangri La, unde prețurile variau între 850 și 1750 de dolari. Nemulțumiți, jucătorii lui Reghecampf au cerut și au obținut să fie mutați la Park Hyatt, unde prețurile erau mai ridicate, între 1000 și 3000 de dolari pe cameră/noapte.
2,5 milioane de dolari susțin jurnaliștii australieni că încasează Reghecampf de pe urma contractului cu Al Hilal
Al Hilal a avut în ultimele șase sezoane un contract de sponsorizare cu firma de telecomunicații Mobily, contract cu o valoare de 157 de milioane de dolari. Înțelegerea a expirat la începutul lui octombrie 2014. În comparație, echipa primește un milion de dolari anual din drepturile de televizare ale campionatului saudit.
În trecut, fotbaliștii lui Al Hilal au primit bonusuri de câte 250.000 de dolari pentru câștigarea titlului în Arabia Saudită. Pentru câștigarea Ligii Campionilor, suma era de doar 26.000 de dolari de căciulă.
Introdu cuvântul căutat și apasă ENTER