Săptămâna aceasta se poate decide titlul în Bundesliga. Cum poate deveni Bayern Munchen campioană cu trei meciuri înainte de final
Bayern Munchen s-a transformat într-o adevărată „mașinărie de fotbal” odată cu venirea pe bancă a lui Hansi Flick. Formația bavareză ar putea deveni campioană pentru al optulea an consecutiv, săptămâna aceasta, cu trei meciuri înainte de finalul Bundesligii.
Campioana din acest sezon de Bundesliga s-ar putea decide sâmbătă, însă acest lucru depinde de rezultatele partidelor Fortunda Dusseldorf – Borussia Dortmund respectiv Bayern Munchen – Borussia Monchengladbach.
Săptămâna aceasta se poate decide titlul în Bundesliga
Bayern Munchen se situează pe prima poziție din Bundesliga, cu 70 de puncte obținute, la șapte lungimi distanță de ocupanta locului 2, Borussia Dortmund. Dacă sâmbătă Bayern va câștiga meciul disputat acasă cu Monchengladbach, iar Dortmund va pierde partida din deplasare cu Dusseldorf, atunci Bayern va deveni, matematic, campioană cu trei etape înainte de finalul Bundesligii.
Având în vedere că în ultimele 20 de partide oficiale, trupa lui Hansi Flick a obținut 19 victorii și un egal, putem spune că Bayern este favorită în meciul cu Monchengladbach. Însă trebuie menționat că bavarezii nu se vor putea baza, în meciul de sâmbătă, pe Robert Lewandowski și Thomas Muller, din cauza cumului de cartonașe. În plus, în partida tur, Bayern a fost învinsă cu scorul de 2-1.
Bayern Munchen a devenit partenerul celei mai în vogă aplicații sociale
FC Bayern Munchen a anunțat, printr-un comunicatul oficial, faptul că formația bavareză a semnat un parteneriat cu aplicația socială, de origine chineză, TikTok. Douyin, așa cum este denumită aplicația în China, se află la prima colaborare cu un club de fotbal.
Aplicația se bazează pe o multitudine de clipuri scurte, postate de utilizatori, în care aceștia încearcă să fie cât mai amuzanți sau să transmită un mesaj celor care îi urmăresc.
Bayern are cont oficial de TikTok încă din 2018 și a strâns, până în prezent, aproximativ 800.000 de urmăritori. Inclusiv Robert Lewandowski și Thomas Muller au conturi personale pe cunoscuta aplicație.
„FC Bayern este văzută în China ca fiind cel mai inovativ club de fotbal, în ceea ce privește comunicarea. Prin parteneriatul nostru cu Douyin, am trecut la următorul nivel. Comunicarea din China se realizează, în marea majoritate a timpului, prin intermediul aplicațiilor sociale. Clipurile scurte sunt noul trend. Cu ajutorul lui Douyin putem să le oferim fanilor noștri conținut unic și avem șansa să ne creștem popularitatea. Obiectivul nostru este acela de a deveni, în fiecare zi, o parte esențială din viața fanilor, inclusiv în China”, a declarat președintele lui Bayern din Asia, Rouven Kasper.
„Fiind unul dintre cele mai de succes cluburi de fotbal din Europa, Bayern are o bază solidă de fani în China. Având în vedere revenirea Bundesligii, Douyin este încântată să coopereze cu Bayern, primul nostru parteneriat cu o echipă de fotbal. Sper că, în viitor, Douyin și Bayern vor produce conținut de calitate despre club și jucători. Douyin poate folosi caracteristicile creative și interactive ale platformei pentru a o ajuta pe Bayern să atragă și mai mulți fani tineri în China”, a declarat Ye Jueming, directorul Douyin Sports.