Adrian Mutu a ținut mereu la imaginea sa și nu a acceptat decât propuneri din partea unor branduri.
Acestea trebuie să își permită contracte de peste 100.000 de euro, suma care se vehiculează în piață ca nivelul minim de la care ar porni negocierile cu fotbalistul. De exemplu, Souvenir Clubbing, firmă de îmbrăcăminte cu sediul la Bologna, are reprezentanțe în opt țări din Europa, dar și în afara continentului.
De asemenea, Cotton Belt este un brand vestimentar care a pătruns în Italia la începutul anilor 80 și are în Peninsulă peste 15 puncte de vânzare. Stilul este unul informal spre glamour, iar Adi Mutu s-a dovedit perfect pentru asociere, fiind socotit un bărbat potrivit pentru astfel de imagini. Mai scump ca Andreea Marin Unul dintre cei mai cunoscuți oameni din piața de publicitate din România, Bogdan Naumovici, este de părere că, la ora actuală, o asociere de imagine cu Adrian Mutu este rentabilă.
„Mutu are acum un mare impact, este pe val, a devenit serios, trage tare și e familist, fiind, pe scurt, o imagine bună ca asociere“, a spus Naumovici. Acesta a adăugat că, în condițiile în care Mutu a aproape un milion de euro pentru o emisiune de trei luni, Il Fenomeno, de la Kanal D, fotbalistul are un nivel peste media obișnuită de la noi.
„O vedetă autohtonă, de genul Mihaela Rădulescu, Teo, sau Andreea Marin, vinde imagine pentru o campanie pe undeva în jurul a 30, poate 50 de mii de euro, deci vă dați seama că e mult sub nivelul pe care se pare că îl solicită Mutu”, a încheiat Naumovici, directorul de creație de la 23.
Introdu cuvântul căutat și apasă ENTER