UEFA a dezvăluit logoul şi sloganul turneului final al Euro-2024 care va avea loc în Germania
UEFA a prezentat logo-ul viitoarei ediţii a Campionatului European de fotbal – EURO 2024, care va avea loc în Germania, în cadrul unei ceremonii care a avut loc marţi seara pe Stadionul Olimpic din Berlin, informează site-ul oficial al forului continental.
Logo-ul UEFA EURO 2024, care a fost dezvăluit exact la ora locală 20:24 (simbolizând anul în care va avea loc turneul), a avut ca sursă de inspiraţie drapelele celor 55 de asociaţii membre ale Uniunii europene de fotbal şi culorile acestora, care se reunesc în diferite combinaţii, pentru a reproduce forma acoperişului Olympiastadion din capitala germană.
„United by Football. Vereint im Herzen Europas (Uniţi de fobal. Uniţi în inima Europei)” a fost prezentat ca slogan pentru Euro-2024, într-un eveniment în care au fost dezvăluite şi cele zece logouri ale oraşelor gazdă ale competiţiei, informează UEFA.
UEFA a dezvăluit logoul şi sloganul turneului final al Euro-2024 care va avea loc în Germania
Faimoasa Cupă Henri Delaunay se află în centrul logo-ului, în timp ce cele 24 de „felii” colorate din jurul trofeului reprezintă cele 24 de echipe participante la turneul final.
Brandul promovează un turneu la care toată lumea se simte binevenită şi la care este sărbătorită diversitatea. Fotbalul este un loc în care toată lumea ar trebui să se simtă ca acasă, iar marca este un prim pas în construirea acestei case în Germania pentru UEFA EURO 2024. Componentele mărcii, de la logo, la modele şi videoclipuri, sărbătoresc diversitatea fanilor şi fotbalul european.
Marca este rezultatul unei colaborări extinse între UEFA, federaţia germană (DFB) şi cele zece oraşe gazdă, care a început în septembrie 2018, când a fost anunţată asociaţia gazdă. Agenţia de creaţie VMLY & R Branding din Lisabona, Portugalia, a proiectat şi dezvoltat marca, scrie News.ro.
Sloganul „United by Football. Vereint im Herzen Europas” întăreşte şi mai mult mesajul de unitate, de împreună şi de incluziune.
Este acelaşi slogan precum cel utilizat în procesul de candidatură şi a fost selectat împreună cu oraşele gazdă. În plus, fiecare oraş-gazdă – Berlin, Koln, Dortmund, Dusseldorf, Frankfurt, Gelsenkirchen, Hamburg, Leipzig, München şi Stuttgart – au selectat un punct de reper celebru pentru a figura pe propriile lor logo-uri.