Mai mult de 2,3 milioane de telespectatori au urmărit la Pro TV, partida România – Macedonia de Nord, primul meci de calificare a naţionalei la Cupa Mondială.
Meciul, încheiat cu victoria României (3-2), a condus detaşat topul audienţelor pe toate segmentele de public, pe întreaga durată a difuzării, în intervalul 21:46 – 23:37.
Pe segmentul publicului comercial, cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani, Pro TV a înregistrat 12,3 puncte de rating şi 35,2% share.
Asta în timp ce televiziunea clasată pe poziţia a doua înregistra 6,7 puncte de rating şi 19,2% share.
Nici Kanal D, nici Antena 1 n-au reușit să țină piept Pro TV-ului, care a dat programele serii. Pe lângă partida de fotbal încheiată cu victoria elevilor lui Rădoi (3-2), postul din Pache Protopopescu a avut și o seară de Las Fierbinți. Serialul de comedie a scos cifre apropiate de cele ale meciului, informează Pagina de Media.
Când a început Las Fierbinți (20:30-21:30), audiența a crescut până la o medie de 2,2 milioane de persoane în fiecare minut.
Mai mult de 2,3 milioane de telespectatori din întreaga ţară au urmărit partida de fotbal, iar în minutul de maximă audienţă, de la 22:24, peste 2,7 milioane.
Audiențele au fost mari și în mediul urban, pentru Pro TV. Postul din Pache a adunat, cu meciul României, peste 1,2 milioane de persoane în fiecare minut.
Kanal D a ocupat locul secund, cu aproape 700.000 de telespectatori pe interval.
Podiumul a fost completat de Antena 1, pe intervalul meciului. Postul Intact a scos o medie de 316.000 de privitori pe minut.
Reprezentativa României a învins, joi seară, pe Arena Naţională, cu scorul de 3-2 (1-0), selecţionata Macedoniei de Nord, în prima etapă a grupei J din preliminariile europene ale Cupei Mondiale din 2022.
Duminică, de la ora 21:45, România va juca împotriva Germaniei, iar meciul va fi transmis în direct de Pro TV.
Introdu cuvântul căutat și apasă ENTER