Belșug pentru Dinamo. Derby-ul cu FCSB umple conturile. Bonus important pe care „câinii” urmează să-l încaseze din partea sponsorului după ce au urcat pe primul loc în clasamentul numărului de spectatori din Superliga. EXCLUSIV
În afara profitului din vânzarea biletelor, 300.000 de euro, recordul de audiență de la meciul cu FCSB le poate aduce dinamoviștilor o altă sumă importantă de bani. Roș-albii sunt aproape să bifeze bonusul de peste 50.000 de euro oferit de sponsorul principal, în cazul în care depășesc media de spectatori din sezonul trecut. La zi, „câinii” sunt pe primul loc la acest capitol.
Au pierdut, dar fac bani. Dinamo are profit de 300.000 de euro după derby-ul contra campioanei și e pe cale o să mai încaseze peste 50.000 de euro de la Superbet
Meciul cu FCSB a reprezentat o perfectă rețetă financiară pentru conducerea lui Dinamo. 45.469 de suporteri au fost pe Național Arena, duminică, la derby, iar „câinii” au încasat jumătate de milion de euro doar din vânzarea biletelor. Cu un profit de 300.000 euro conform spuselor lui Dan Gătăianțu, directorul financiar al acționarului majoritar Red&White, roș-albii se pot declara mulțumiți din acest punct de vedere.
Cred că e foarte important ca suporterii lui Dinamo să înțeleagă ce înseamnă un meci pe Arena Națională din punct de vedere al rezultatului financiar. Practic, noi vorbim despre un stadion care a fost aproape sold-out. Noi am reușit să câștigăm 500.000 de euro. În același timp, avem plăți sau cheltuieli în valoare de 200.000 de euro, deci clubul a înregistrat un profit de 300.000 de euro după acest meci”, a transmis Dan Gătăianțu, potrivit Fanatik.
ProSport a aflat că partida contra rivalilor de la FCSB contribuie hotărâtor pentru ca Dinamo să primească o altă sumă de bani. Astfel, numărul impresionant de fani prezenți pe cel mai mare stadion al țării i-a catapultat pe dinamoviști pe primul loc în topul prezenței la stadion din acest sezon, cu o medie de 13.335 de suporteri per meci.
- 11.815 este media de spectatori a Rapidului, giuleștenii se află pe locul secund în acest top. Universitatea Craiova este pe poziția a treia, cu 10.125, în timp ce FCSB, campiona din sezonul trecut și la acest aspect, ocupă locul 8, cu o medie de 6685 de suporteri
De ce este important acest clasament? Pentru că, în conturi, la finalul sezonului, poate intra o altă sumă de bani în cazul în care Dinamo bifează una dintre clauzele din contractul cu sponsorul Superbet.
În înțelegerea semnată în această vară între „câini” și noul sponsor există un punct care le aduce roș-albilor un bonus de peste 50.000 de euro în cazul în care va fi depășită media fanilor din ediția 2024-2025.
Sezonul trecut, Dinamo a avut peste 7000 de fani, în medie, la meciurile de pe teren propriu, în condițiile în care formația care și-a desfășurat jocurile, în mare parte, pe arena „Arcul de Triumf”, a disputat două partide la care au avut acces, din cauza suspendării terenului, doar copiii până în 14 ani.
Dinamo primește bani și pentru rating. Mai multe goluri, mai mulți bani
O altă sursă din care roș-albii își pot mări veniturile de la Superbet, care oferă un pachet fără bonusuri de peste 500.000 de euro, este legat de ratingul pe care echipa lui Zeljko Kopic o să-l producă la meciurile sale. La fel, Dinamo trebuie să înscrie mai multe goluri decât în ediția precedentă, când a marcat de 34 de ori, pentru a accesa o nouă clauză care o să-i aducă alte zeci de mii de euro. Și aici, „câinii” stau bine. După 13 etape scurse din această ediție, roș-albii au reușit să puncteze de 21 de ori, cel mai bun atac din Superliga alături de CFR Cluj.