Președintele FRF, Răzvan Burleanu, a continuat seria dezvăluirilor despre Ionuț Lupescu, cei doi luptând pentru șefia federației, alegerile urmând a avea loc la data de 18 aprilie. Pe siteul său Burleanu arată cum în perioada în care „Kaiserul” era directorul general al federației s-a plătit peste un milion de euro firmei SEG. Compania e deținută de Cristian Iancu, prietenului lui Lupescu, și banii au fost dați pentru servicii de marketing, dar și pentru „servicii de izolare fonică, băuturi alcoolice, servicii de telefonie și eșarfe”.
„Cea mai puternică lovitură dată de Ionuț Lupescu resurselor fotbalului a fost prin afacerea SEG (Sport Evolution Group)”, se arată pe siteul razvanburleanu.ro. Acesta susține că în ianuarie 2006, la doar două luni după ce a devenit director general al FRF, Lupescu a propus în Comitetul Executiv o mărire la 15% a comisionului acordat persoanelor fizice sau juridice care aduc surse de finanțare către federație, iar cererea se aprobă.
„Ionuț Lupescu și Cristi Iancu erau buni prieteni din perioada Dinamo, când unul era jucător, iar celălalt șeful marketingului. Atât de buni încât, la o lună după ședința de Comitet Executiv în care mărea comisionul, adică în februarie 2006, FRF plătește din bugetul propriu, din banii membrilor afiliați, o excursie în Elveția pentru Ionuț Lupescu și Cristi Iancu! Transport și cazare! Doar pentru Iancu, cel care nu era oficial FRF, biletele de avion dus-întors pentru Zurich ajung la 1.600 de euro!”, se mai specifică pe blogul lui Burleanu.
După deplasarea în Elveția, în martie 2006, cu comisionul mărit la 15%, FRF a semnat contractul de externalizare a activităților de marketing, sponsorizări și publicitate cu firma Alro Consultanță SRL, al cărei fondator, administrator și unic asociat este Simona Antoaneta Iancu, soția prietenului lui Lupescu, Cristian Iancu. Atunci, Alro Consultanță era o firmă cu trei angajați, fondată de trei ani, și nu avea ca obiect de activitate marketing sau publicitate, iar cifra de afaceri era sub 200.000 de euro la finalul lui 2005.
„În iulie 2006, la trei luni după semnarea contractului cu FRF, Cristi Iancu, prietenul lui Lupescu, devine asociatul soției sale în ALRO CONSULTANȚĂ‚ SRL. Intră oficial în scenă. Și abia în decembrie 2006, la nouă luni de la semnarea contractului, firma care stăpânea marketingul și publicitatea FRF își ia ca obiect de activitate publicitatea! Tot atunci își schimbă denumirea în SEG (Sport Evolution Group). (…) În mai puțin de un an, cifra ei de afaceri crește de 10 ori și ajunge spre 2 milioane de euro! Va continua să crească în mandatul lui Lupescu și, peste alți trei ani, la final de 2009, ajunge la peste 5,5 milioane de euro!”, susține șeful FRF.
În 2015, după ce se încheie contractul cu FRF, cifra de afaceri SEG scade cu aproximativ 50%, iar în 2016, scade din nou cu aproximativ 50%, mai spune Burleanu.
SEG a prestat către FRF și servicii care nu avea nicio legătură cu marketingul sau publictatea, cum ar fi „izolare fonică, băuturi alcoolice, servicii de telefonie și eșarfe”.
„FRF condusă de Lupescu a plătit spre SEG, firma prietenului său, aproximativ 1.000.000 de euro pe aceste servicii, separate de contractul având ca obiect sponsorizare și publicitate. Doar pentru evenimentul aniversar FRF – 100 de ani, un singur eveniment!, SEG a încasat aproape 300.000 de euro”, a mai anunțat Răzvan Burleanu.
Întreg articolul postat pe siteul lui Răzvan Burleanu poate fi citit aici.
Burleanu a început seria dezvăluirilor la data de 5 martie. A publicat informații despre Lupescu care ar fi luat diverse comisioane, a cumpărat ceasuri de lux și că diverse firme ce ar fi aparținut „Kaiserului” ar fi încasat de la FRF aproape 300.000 de euro.
Ionuț Lupescu a postat recent o scrisoare deschisă prin care-l contrează pe Burleanu.
Introdu cuvântul căutat și apasă ENTER