Ciprian Marica (34 de ani), patronul clubului Farul Constanța, critică sponsorii din România. Acesta este nemulțumit de faptul că brandul românesc Dacia nu investește în sportul autohton.
Ba mai mult, fostul atacant de la Dinamo și FCSB își dorește crearea unei legi a sponsorizării de pe urma căreia cluburile din România să poată obține venituri suplimentare.
„Eu am încercat și de multe ori vorbesc despre lucrul ăsta, dar întotdeauna e foarte greu să te faci auzit și oamenii să înțeleagă ceva. Am încercat să adun tot mai mulți piloni lângă club. Noi, la Farul, reușim să avem doar două contracte de publicitate, ceva infim. Nu avem o lege a sponsorizării, dar avem o lege care funcționează prost.
Aici e o problemă pentru că sunt atât de multe asociații și fundații, sindicate, care beneficiază de această lege încât sportul e imposibil să se atingă de acești bani. Nu avem nicio lege pentru sport. Cred că și aici ar trebui să ne aplecăm și trebuie să spunem că avem nevoie de o lege a sponsorizării
Mă uitam pe tricoul Stelei atunci când juca Gică Hagi, iar sponsor era Ford, astăzi nu mai există nicio marcă de mașină care să sponsorizeze. Ca să nu mai vorbesc de celebrul brand Dacia, care ne aparținea, iar acum îl regăsim la rugby în Anglia, construiesc stadioane la Udinese, în Italia, chiar și la baschet în America. Iar în România aproape deloc, de fapt zero în ceea ce înseamnă sport. E trist, e dureros să vezi lucrurile astea. Mi-aș fi dorit să le vadă și cei care ne conduc, lucrurile astea nu sunt normale, marile companii ar trebui să vină și lângă sport”, a declarat Ciprian Marica pentru GSP.
Brandul Dacia, deținut în prezent de grupul francez Renault, este sponsorul principal al lui Udinese, din 2008. Ba mai mult, de patru ani, stadionul Friuli poartă numele de Dacia Arena, denumire pe care o va mai purta, cel puțin, până în 2023.
Udinese se află pe locul 14 din Serie A, cu 28 de puncte obținute după 26 de partide jucate.
Introdu cuvântul căutat și apasă ENTER