Un tricou al celor de la FCSB ajunge să coste 150 de euro, iar Mihai Stoica știe de ce Barcelona vinde mai ieftin un produs similar.
Conducătorul roș-albaștrilor a subliniat că vânzările n-au fost mari nici în 2006, atunci când FCSB a reușit să ajungă până în semifinalele Cupei UEFA.
„Am jucat în România la o echipă și am vrut să cumpăr tricou. Era mai scump decât al Barcelonei în magazin, crede-mă! Mai scump decât al Barcelonei și al lui Real Madrid! Să-ți spun de ce. Când se negociază contractul de sponsorizare, preferă să ia bani mai mulți decât să ia echipament. D-aia jucătorii nu își pot schimba tricourile, că săracii au două tricouri. Dacă l-ai schimbat, îl plătești”, a spus Ciprian Marica.
Mihai Stoica a explicat de ce un tricou de joc al celor de la FCSB e mai scump decât unul al Barcelonei și consideră că românii nu fac coadă pentru produsele promoționale.
„Omul vrea să-şi cumpere un tricou original… costă 150 de euro. Oamenii ne înjurau pe vremuri că de ce tricoul nostru este mai scump decât cel al Barcelonei? Le-am explicat, e logic, pentru că producătorul de echipament face mult mai puţine şi atunci costul e mult mai mare.
Adică, în niciun caz nu puneam noi adaos. Noi nu puneam adaos deloc. Românul nu are cultura să meargă pe stadion, românul nu are cultura să meargă în magazin să achiziţioneze… Am gestionat clubul când jucam semifinale de Cupa UEFA. Orice încercam nu erau vânzari care să conteze”, a explicat Mihai Stoica la Orange Sport.
Tricoul Nike oficial al formației FCSB costă în prezent 400 de lei, adică 81 de euro, redus de la 630 de lei (127 de euro). De partea cealaltă, fanii lui Real Madrid trebuie să scoată din buzunar 90 de euro pentru un tricou similar, iar cei ai lui Barcelona plătesc 89 de euro pentru tricoul de joc.
Introdu cuvântul căutat și apasă ENTER