Dinamo, aproape să se înțeleagă cu Betano! Dacă nu apare vreo ofertă în ultimul moment, „câinii” își vor prezenta noul sponsor principal. „Sperăm ca, până undeva pe 7 iulie, să putem să semnăm” | EXCLUSIV
Șefii lui Dinamo sunt foarte aproape de un acord cu Betano pentu a ceda poziția frontală, principală, de pe tricourile de joc, plus alte efecte ale unui contract de publicitate. „Câinii” au purtat discuții cu StanleyBet, dar, în acest moment, sunt aproape, dacă alte oferte nu apar în următoareale 24 de ore, să oficializeze cu operatorul care activează exclusiv online.
Acționarii Red&White 2022 Management au negociat, în ultimele săptămâni, mai multe parteneriate comerciale cu diverse brand-uri care doresc să se asocieze cu formația care a revenit, după un sezon în bejania ligii secunde, pe primul eșalon în fotbalului românesc. Dacă în trecut existau sloganuri pe gardurile stadionului din „Groapă”, precum: „Dinamo învinge, Kandia convinge”, în prezent, Dinamo este aproape să rimeze, din punct de vedere comercial, cu Betano!
Dinamo merge cu Betano! Dacă nu apar oferte surpriză pe ultima sută de mettri, „câinii” își vor prezenta noul sponsor principal. „Sperăm ca, până undeva pe 7 iulie, să putem să semnăm” | EXCLUSIV
Principala țintă a fost poziția frontală de pe tricourile de joc, sponsorul principal, așa cum este trecut în limbajul chibiților de stadion.
În acest sens, conducătorii din „Ștefan cel Mare”, atât Vlad Iacob, cât și Andrei Nicolescu, au purtat discuții cu diferiți operatori din plaja operatorilor jocurilor de noroc, principala țintă a echipelor din Superliga. Pentru poziții secundare se discută, la rece, cu Regata și Baumit.
În urmă cu două săptămâni, fostul șef de la Rapid și Dan Gătăianțu, acționar minoritar în cotă de 4 % în cadrul Red&White și director financiar al societății, au fost surprinși la sediul Game World, acolo unde au purtat discuții pentru a se asocia cu StanleyBet, operator de jocuri de noroc aflat în portofoliul firmei. Diferența dintre cerere și ofertă a constituit o crevasă în negocieri, astfel că nu s-a ajuns la vreun acord.
- 650.000 euro, pentru un contract de exclusivitate în zona betting, urmează să primească Dinamo dacă va fi semnată înțelegerea cu Betano
Andrei Nicolescu: „Contractul este în negociere, este transmis, noi sperăm ca până undeva pe 7 iulie să putem să semnăm”
În paralel, Nicolescu a discutat și cu un alt nume din aceeași zonă. De data asta este vorba de Betano, o platformă care activează, exclusiv, în domeniul online, un brand care, în acest moment, este imprimat pe tricoul altor două formații din Superliga, cel al rivalelor „câinilor”, Universitatea Craiova și FCSB. Interesul lui Betano pentru asocierea comercială cu Dinamo a fost prezentat, în exclusivitate, în prima ediție a emsiunii EXCLUSIV DINAMO de la ProSport, în data de 7 iunie. De negocierile cu Betano au scris, în 27 iunie și colegii de la iAMsport.ro.
Contractul este în negociere, este transmis, noi sperăm ca până undeva pe 7 iulie să putem să semnăm. Împreună cu sponsorul principal vrem să facem și o comunicare oficială și un eveniment din acest moment, dar lucrurile arată bine și suntem pe ultima sută de metri”, a transmis Andrei Nicolescu, miercuri, într-un interviu acordat Radio Dinamo.
În direct la DigiSport, marți, în cadrul emisiunii Fotbal Club, Răzvan Zăvăleanu a transmis că acest contract, despre care vorbește Andrei Nicolescu în rândurile de mai sus, a ajuns și la avizarea administratorului judiciar. Reprezentantul RTZ a transmis că propunerea este, din punct de vedere financiar… „bună pentru club”.
Betano deține licență de funcționare în România, exclusiv online, din 2017, este sponsor al Cupei României, Liga de Golf, Federația Română de Automobilism Sportiv pentru Campionatul Național de Raliuri și are semnate parteneriate de imagine cu Ciprian Marica, Narcis Răducan, luptătoarea Alina Vuc și pilotul de raliuri Simone Tempestini.