Oțelul, gruparea fanion a Galațiului, pare să traverseze o curbă ascendentă în pofida situației actuale din clasament. Dacă echipa se pregătește în cantonamentul din Antalya în liniște, în schimb, în birourile clubului evenimentele se succed cu repeziciune. După ce a deschis „porțile” magazinului online, fosta campioană încearcă să mai dea o lovitură de marketing. Gruparea de pe malul Dunării intenționează să își schimbe sigla!
Din cauza celor doi ani inscripționați pe ea, sigla pare macabră și parcă anunță un deces
„Nu trebuie înțeles greșit. Nu vorbim de o pierdere a identității, ci din contră, de recâștigarea acesteia. Pe sigla actuală apare un 1964-2014 care te duce cu gândul la o zi de naștere, dar și la un deces. Ori, anul trecut, Oțelul abia a împlinit 50 de ani. M-am sfătuit cu toată lumea, cu suporterii și cu cei care se ocupă de imaginea clubului și concluzia a fost una singură: schimbăm sigla! Nu o vom face oricum, ci printr-un concurs. Un concurs cu totul special, dedicat fanilor!”, a declarat președintele clubului, Vlad Răpișcă.
Modalitatea aleasă de oficialii Oțelului de a schimba sigla este pe placul suporterilor. Clubul i-a provocat pe aceștia la un concurs de creație, sigla agreată de toată lumea urmând a deveni oficială.
„Acest concurs lansat pentru fani, de creare a unei sigle demne de brandul Oțelul, este o mișcare normală. Mulți dintre jucători îmbracă tricoul doar la , însă suporterul din tribună poartă sigla în dreptul inimii toată viața. Interacțiunea permanentă cu cei care suferă meci de meci pentru echipă este extrem de importantă în viața unui club”, susține Lucian Ionescu, directorul de imagine de la Oțelul.
Introdu cuvântul căutat și apasă ENTER