FCSB și-a făcut siglă nouă, dar magazinul oficial vinde în continuare echipament cu emblema originală

Decizia dată de Înalta Curte de Casație și Justiție privind interzicerea utilizării siglei de către Fotbal Club Steaua a stârnit o adevărată nebunie în Ghencea.

Numele echipei n-a mai fost afișat pe tabelă la meciul cu CSMS Iași, pe echipament emblema a fost acoperită cu leucoplast, iar echipamentul tradițional în culorile roșu și albastru a fost băgat la naftalină. Totul la ordinul lui Gigi Becali de a nu oferi Clubului Sportiv al Armatei, deținătorul siglei, posibilitatea de a cere despăgubiri.

Un singur magazin a continuat să comercializeze sigla în „războiul rece” 

Totuși, în tot acest timp, cine a vrut să-și cumpere tricouri, șorturi, fulare cu Steaua și cu emblema tradițională a echipei campioane a putut să o facă fără probleme, atât online cât și la magazinul oficial din Piața Drumul Taberei. Unul dintre vânzătorii care răspunde la numărul afișat pe site-ul www.magazinsteaua.ro a dat asigurări că produsele comandate sunt exact cele din imagine, cu numele sponsorului și emblema binecunoscută. Un tricou original costă 499,99 lei, iar prețul unui tricou replică (tot cu sigla pe piept) pornește de la 149,99 lei. „În ciuda scandalului, tricoul îl primesc tot cu sigla originală?”, a fost întrebarea care i s-a pus vânzătorului. Acesta a confirmat că nu va fi niciun fel de problemă. În schimb, pe site-ul www.suportersteaua.ro, magazinul online care aparține Peluzei Nord, pagina e „închisă” pentru că „Suntem în vacanță”. Însă cum joi Clubul Sportiv al Armatei și Fotbal Club se vor întâlni pentru a se pune de accord asupra utilizării siglei, „vacanța” care s-a prelungit peste magazinele fanilor va lua și ea sfârșit.    

  

 

  

Publicat: 14 01. 2015, 21:37
Actualizat: 14 01. 2015, 21:38