Iuliu Mureșan, administratorul special de la Dinamo, a reacționat după ce fotbaliștii lui Dario Bonetti au rămas fără mașini.
ProSport a anunțat în exclusivitate că jucătorii lui Dinamo au fost puși să predea mașinile, iar Iuliu Mureșan a confirmat informația și a oferit mai multe detalii.
Administratorul special de la Dinamo a explicat de ce s-a produs ruptura între clubul din „Ștefan cel Mare” și firma care oferea mașini jucătorilor lui Dario Bonetti.
Iuliu Mureșan susține că înțelegerea dintre Dinamo și firma de închirieri auto era foarte dezavantajoasă pentru clubul din „Ștefan cel Mare”, iar în urma unor negocieri care s-au purtat zilele trecute s-a ajuns la concluzia că nu are rost ca înțelegerea, care a expirat în această vară, să fie prelungită.
„Nu am mai prelungit contractul cu firma Sixt din anumite motive. Încercăm să găsim o altă firmă cu care să facem un nou contract. Era un contract care a fost făcut dezavantajos pentru club și am discutat cu cei de la Sixt, s-a negociat intens cu ei câteva zile, dar n-am ajuns la o înțelegere.
Li s-a oferit prea mult față de ce dădeau. Adică, știți că există o grilă pentru publicitatea oferită de club: pe tricou în față costă o sumă, pe spate este altă sumă, pe mâneci, pe șold. La fel și minutul de publicitate pe led. Ei aveau foarte mult față de suma lunară pe care o ofereau. Astfel că, am încercat să găsim alte soluții, dar nu le-au acceptat și au preferat să nu prelungească contractul. Un singur jucător are mașină în contract. Este vorba de Răuță. Unii jucători au avut mașini, fără să aibă stipulat asta în contract.
Dar noi o să încercăm să rezolvăm problema, mai ales că foarte multe lucruri s-au rezolvat, în ultima perioadă. Sigur că și cu mașinile o să căutăm o altă firmă, pentru că e greu să te deplasezi până la Săftica, dacă nu ai mașină”, a declarat Iuliu Mureșan, pentru Fanatik.
Introdu cuvântul căutat și apasă ENTER