Licitația pentru brandul Rapid se amână pe termen nedefinit: suma de 406.000 de euro a fost respinsă de creditori, care o consideră prea mică. Toată procedura se reia de la zero
Adunarea creditorilor de la SC FC Rapid SA, club intrat în faliment în iunie anul trecut, a respins marți, 19 septembrie, evaluarea de 406.000 de euro făcută pentru brandul Rapid, astfel că proiectata licitație de luna viitoare se amână.
Decisivă a fost poziția creditorului majoritar, Azuga Waters, aparținând familiei Valerii și Violeta Moraru, care a socotit că suma stabilită de evaluator este mult prea mică pentru valoarea brandului Rapid. S-a stabilit ca toată procedura să fie reluată de la zero, de selectarea ofertelor și celelalte amănunte urmând să se ocupe lichidatorul judiciar Mihai Florea.
Această decizie avantajează pe moment Academia Rapid, care a închiriat marca Rapid pe un an, în numele Primăriei Sectorului 1, contra sumei de 5.000 de euro plus TVA pe lună. Contractul dintre SC FC Rapid SA și Academia Rapid stipula faptul că, în momentul în care marca Rapid s-ar fi adjudecat la licitație, acordul înceta de drept.
La licitație se anunțase, ca participant, Academia Rapid, susținută de Primărie. Inițial, primarul Dan Tudorache își manifestase interesul în numele instituției, dar consilierii de la Consiliul Local n-au aprobat planul de finanțare, astfel că toată operațiunea s-a mutat prin intermediul Academiei Rapid.
Pe termen lung, însă, nemulțumirea creditorilor vine să încurce puțin lucrurile. Cu cât e suma cerută mai mare, cu atât va fi mai greu, pentru eventualii mușterii, să cumpere brandul Rapid.