A început derby-ul! Ultrașii PCH, atac fără precedent la suporterii lui FCSB: „Trăiți din mila stăpânului! Umilință mai mare nu există”
Derby-ul Dinamo – FCSB a început deja, deși fluierul de start va fi dat duminică, de la ora 20:00. Ultrașii lui Dinamo i-au atacat virulent pe rivalii din tabăra roș-albastră.
- Dinamo – FCSB se joacă duminică, de la ora 20:00, în direct la TV Telekom Sport, Look Sport, Digi Sport și liveTEXT pe ProSport.
„Suporterii fac tot ce le stă în putință pentru ca jucătorilor să nu le lipsească nimic. În același timp, patronul rivalilor, alias ”Stapânul Inelelor” face tot ce îi stă în putință pentru ca băieților din peluza adversă să nu le lipsească nimic. Sesizați diferența de mentalitate? Suporteri care se sacrifică pentru echipă vs suporteri care trăiesc din mila stăpânului”, au scris suporterii PCH.
Gigi Becali, taxat de PCH
Fanii roș-albilor l-au taxat și pe Gigi Becali, care a declarat că a plătit coregrafia propriilor suporteri la partida cu Dinamo.
„În lumea peluzelor nu există umilință mai mare decât să ai coregrafii plătite de patron și lideri ai peluzei care trăiesc pe cârca patronului”, se arată în mesajul PCH.
„Mă bucur că revin alături de echipă. Vor face și o coregrafie. Le-am dat și eu bani, pentru că aveam sete de galerie. Vă dați seama, de atâta timp fără galerie. Bine, nu le-am dat bani direct, am cumpărat materiale, pe factură” – Gigi Becali, la Digi Sport
Cum s-a lansat coregrafia „Doar Dinamo București”
„Câinii” au povestit că au lansat proiectul socios odată cu coregrafia care a apărut la meciul dintr FCSB și Manchester City din Liga Campionilor: „Vă povestim ceva ce nu v-am mai spus niciodată. Cu o săptămână înainte de coregrafia DDB ne-am adunat să discutăm despre proiectul nostru socios… Căutam un nume pentru proiect. A apărut ideea ”Doar Dinamo București”. Ne mai trebuia un moment special pentru lansarea acestui concept. Trebuia să-l punem în valoare, să-l facem să devină faimos, să nu fie doar o lozincă printre multe altele.
Ne-am gândit la variante: o postare pe FB, banner, stickere, tricouri, conferință de presă… Până când s-a aprins beculețul: ”Ce-ar fi să ne lansăm brandul cu ajutorul turmei?” …Și turma a fost la înălțime”.