Dinamo revoluționează relația suporter – club în fotbalul românesc și negociază cu BRD lansarea unei serii de carduri speciale, fanii roș-albi urmând să beneficieze de o serie de oferte atractive. În plus, grupul bancar vrea să devină și principalul sponsor al „câinilor” din sezonul viitor.
În scurt timp, fanii din „Ștefan cel Mare” vor putea utiliza cea mai performantă tehnologie în materie de banking: cardurile contactless. „Câinii” negociază cu BRD în aceste zile condițiile de colaborare, iar principalii beneficiari vor fi suporterii. Cardul „Mister” Dinu Cardurile contactless sunt, de fapt, un gadget care vine opțional odată cu tradiționalul card bancar. Acesta are forma unui abțibild aplicabil pe telefonul mobil sau pe orice altă suprafață, ori ca breloc. Astfel, după ce Dinamo va oficializa colaborarea cu BRD, fiecare fan dinamovist își va putea procura un asemenea obiect. Beneficiile sunt nenumărate: reduceri la abonamente sau bilete, ședințe foto și sesiuni de autografe, reduceri la produsele comercializate în incinta stadionului în timpul meciului, dar și un card bancar personalizat, la alegere, cu imaginea unui jucător actual sau de legendă al clubului. Cornel Dinu e principalul vizat, „Mister” fiind considerat emblema „câinilor”. BRD in. Orange out? Banca face parte din grupul francez Groupe Societe Generale, care are o valoare de piață ce depășește un trilion de euro. BRD a deschis în paralel și negocierile pentru a deveni sponsorul principal al lui Dinamo. În prezent, „câinii” au semnat în acest sens un parteneriat cu Orange, care le asigură o sumă minimă de 800.000 de euro, dar, în funcție de performanțe, se poate majora cu încă o jumătate de milion. Dinamo solicită acum măcar un milion de euro, garantat, plus clauze de performanțe. BRD are semnate contracte de imagine cu Nadia Comăneci, Ilie Năstase și Gică Hagi, ultimii doi fiind cunoscuți pentru simpatia lor față de roș-albaștri. În cazul în care s-ar încheia înțelegerea cu BRD, Orange ar deveni sponsor secundar.
Ce câștigă suporterii „contactless”: -reduceri la bilete și abonamente; -reduceri la comercianții care au parteneriate cu clubul la plata cu cardul BRD; -ședințe foto și sesiuni de autografe cu jucătorii; -reduceri la produsele comercializate în stadion în timpul meciurilor.
1 milion de euro cer „câinii” de la BRD pentru a deveni sponsor principal
BRD, peste 2,5 milioane de clienți Instituția bancară care a pus ochii pe Dinamo este una dintre cele mai importante din România și face parte din, probabil, cel mai mare grup de acest profil din lume. BRD are doar în țară peste 2,5 milioane de clienți și 930 de unități bancare. Pe mapamond, GroupeSociete Generale are peste 160.000 de angajați, iar în 2009 a fost evaluată la peste un trilion de euro, totalul profiturilor ridicându-se la 678 de milioane de euro.
Țiriac aduce Mitsubishi Pe lângă parteneriatul cu BRD, Dinamo va semna în cel mai scurt timp o colaborare și cu Mitsubishi. Producătorul japonez de automobile va înlocui astfel Honda, firma care îi sponsorizează în prezent pe „câini”. La prezentarea oficială, care va fi organizată după ce lotul condus de Ioan Andone se va întoarce în România, va fi prezent și Ion Țiriac (foto), cel care a importat în țara noastră brandul Mitsubishi.
Introdu cuvântul căutat și apasă ENTER