Dinamo a schimbat din mers politica prețurilor de vânzare a biletelor la meciurile de pe teren propriu.
Începând din acest retur, partidele cu Universitatea Craiova, Steaua, Rapid, sau Timișoara vor fi considerate „produse premium”. În mod logic, prezența la aceste evenimente va costa mai mult spectatorii interesați. Iar clubul din „Ștefan cel Mare” vine cu o idee nouă pentru ca scumpirea să fie atractivă pentru fani: în zonele cele mai bune ale stadionului, un bilet va costa 120 sau 100 de lei, dar cumpărătorul va primi și un tricou al celui de joc, inscripționat cu siglele lui Dinamo și ale producătorului Nike. Cum prețurile la peluze și în celelalte zone ale arenei rămân modice, ideea șefilor se deconspiră de la sine. Acționarii își imaginează ca la derby-uri, „câinii” să aibă un stadion plin, iar tricourile roș-albe să predomine. Și totodată, să realizeze măcar în meciurile importante ale campionatului o rețetă financiară bună.
500 de lei costă cel mai scump abonament pe Stadionul Dinamo
Introdu cuvântul căutat și apasă ENTER