Redeschise recent pentru public, după un an și câteva luni în care au stat cu porțile închise în contextul pandemiei de COVID, stadioanele încep să primească din ce în ce mai mulți fani.
Astfel, Universitatea Craiova conduce în clasamentul formațiilor cu cele mai multe abonamente vândute. 4234 de fani ai formației patronate de Mihai Rotaru au cumpărat abonamente, conform Digisport.ro.
Rivala din Ardeal, CFR Cluj, a reușit să vândă mai puține abonamente: 3258. Acest număr o clasează pe locul secund în clasament.
UTA și Rapid, formațiile care sunt susținute, de obicei, de un număr impresionant de oameni în tribune la fiecare meci, au vândut mai puține abonamente, dar numărul rămâne impresionant: 3100, în cazul fanilor arădeni, și 2900 în cazul suporterilor giuleșteni. Clubul Farul Constanța a vândut 1300 de abonamente.
La Dinamo, situația este mai specială. 1200 de fani au cumpărat abonamente, însă Iuliu Mureșan afirma că mai mulți fani au cumpărat abonamente virtuale, pentru a sprijini financiar clubul.
După Dinamo, următoarea în clasament este FC U Craiova 1948. Fanii clubului patronat de Adrian Mititelu au cumpărat 1100 de abonamente.
Un număr ceva mai mic de abonamente au mai vândut FC Argeș (493 + 14 abonamente gratuite), FC Botoșani (492) și Gaz Metan (300).
FCSB nu a pus în vânzare abonamente, având în vedere că nu are o casă stabilă pentru meciurile desfășurate pe teren propriu.
FC Voluntari, CS Mioveni, Sepsi OSK, Chindia Târgoviște și Academica Clinceni n-au vândut nici ele abonamente.
Echipele au voie să vândă un număr de abonamente care să depășească 50% din capacitatea stadionului pe care își desfășoară meciurile acasă, din cauza pandemiei de COVID-19.
Introdu cuvântul căutat și apasă ENTER