Licitația care va avea loc luni, 4 aprilie, la Liga Profesionistă de Fotbal pentru drepturile de difuzare ale meciurilor din Liga I de fotbal, va fi urmărită cu sufletul la gură nu doar de fanii echipelor, manageri din media sau publicitate ci și de cei de pe piața locală de comunicații, pentru că deznodământul luptei tensionate în care vor fi implicații giganții RCS&RDS și Romtelecom va fi unul dintre cei mai buni indicatori ai strategiei reale ale celor două companii pentru piața locală în următorii ani, au comentat pentru ZF surse de pe piață.
Finalul luptei de luni – în care vor fi aruncate în joc și zeci de milioane de euro dar și inteligență tactică, ar putea arăta și dacă RCS&RDS are în plan să cumpere UPC dar și dacă gigantul german Deutsche Telekom este cu adevărat interesat să-și mărească prezența pe piața locală, eventual cu propriile branduri T-Home și T-Mobile, spun manageri din industrie. „E meciul anului în telecom, ar trebui să fie transmis în direct la televiziune”, spun, fără să glumească, unii manageri din piață care și-au blocat luni agenda ca să poată urmări ce se întâmplă. Cel mai mult va avea de câștigat LPF, care ar putea încasa chiar și 300 de milioane de euro.
CLICK AICI PENTRU A CITI INTEGRAL MATERIALUL, PE ZF.RO!
Introdu cuvântul căutat și apasă ENTER