Cum face Steaua bani și fără performanță!** Vezi care sunt cele mai vândute produse cu emblema roș-albastră
Chiar dacă nu a mai câștigat titlul din 2005-2006, Steaua este
echipa ce se vinde cel mai bine. O dovedesc atât audiențele TV
înregistrate la meciurile echipei, cât și vânzările la produsele pe
care departamentul de marketing le-a pus în vânzare în centrele
comerciale.
Steaua a lansat mai multe produse sub brandul celui mai cunoscut
club de fotbal din România: bere, cola, vin, ciocolată, șampanie și
chiar calorifere. Asta pe lângă obișnuitele pixuri, tricouri,
calendare și brelocuri.
Conform Business Magazin, în luna
decembrie din anul 2010 s-au vândut 102.013 doze de bere, 52.226.
de sticle de cola de 2 litri, 32.524 de sticle de cola de 0.5
litri, 16.778. de sticle de vin și 214 de sticle de vin
spumant.
ProSport a aflat
care au fost profiturile Stelei în anii trecuți din vânzarea
tricourilor. În sezonul 2008-2009, oficialii echipei din Ghencea au
vândut în jur de 10.000 de tricouri, cu un câștig cu peste 35% mai
mare față de anul 2007. În sezonul 2009-2010, din cauza crizei,
s-au vândut aproximativ 6.500 de tricouri, cu un câștig cu 30% mai
mic față de anul anterior. Comparativ cu Dinamo, Steaua stă mult
mai bine la marketing. La cinci tricouri vândute de Steaua,
alb-roșii vând doar unul.
Steaua a anunțat că va lansa în curând și
un card de debit, în parteneriat cu Raiffeisen Bank.
Cardul va fi disponibil în toate agențiile Raiffeisen Bank din țară
începând cu luna aprilie 2011 și oferă o reducere de 10% la toate
biletele și abonamentele pentru meciurile echipei Steaua, precum și
la toate produsele de catering achiziționate în timpul
evenimentelor sportive, în interiorul stadionului. Posesorii
cardului beneficiază și de o reducere de 50% la turul stadionului
și al muzeului dacă plătesc biletele cu cardul și de o reducere de
10% la toate produsele achiziționate din magazinele Steaua sau de
la magazinul on-line al Clubului.
„Așa cum și-a obișnuit deja fanii, Steaua setează noi
standarde în marketingul sportiv românesc prin creare, în premieră
pentru România, de produse și servicii destinate
suporterilor”, a spus Bobby Durbac, director de marketing
al FC Steaua.
44% din totalul
suporterilor din România sunt fani ai Stelei, conform unui sondaj
realizat de Institutul Național de Statistică