Începând de joi, Dinamo este singura echipă din fotbalul românesc cu două magazine online, site-uri de pe care fanii își pot comanda produse cu însemnele echipei favorite.
Cum s-a ajuns la această situație? Până joi, fanii „câinilor” care doreau să-și achiziționeze tricouri, eșarfe sau alte articole cu brandul Dinamo o puteau face de pe site-ul www.shop.fcdinamo.ro. Acesta este magazinul virtual deținut de SC Dinamo 1948 SA, societatea pe care Ionuț Negoiță o controlează, însă de acum, pentru cei de la departamentul marketing aflat la hotelul RIN există concurență serioasă și în mediul virtual. Asta pentru că vechia societate, CS FC Dinamo, cea controlată de Nicolae Badea, a lansat propriul site care se ocupă de comecializarea obiectelor ce au însemnele formației din „Ștefan cel Mare”. Este vorba de www.magazinfcdinamo.ro, ambele platforme deținând drepturile de a folosi sigla și culorile clubului.
Dar să revenim la concurență, una care există deja pe această nișă, iar acest lucru s-a văzut încă din trecut. Primul eveniment care a reflectat concurența la acest nivel a avut loc în momentul în care Ionel Dănciulescu a disputat meciul cu numărul 500 în Liga 1. Atunci, atât angajații lui Negoiță, cât și cei de la societatea controlată de Nicolae Badea, au vrut să speculeze momentul și din punct de vedere al merketingului, astfel că, fanii au avut parte de o dublă ofertă legată de performanța lui Danciu.
După acest episod au început șicanele, iar la ultimul meci Dinamo- Steaua, standul mobil al celor de la CS FC Dinamo nu a mai fost lăsat să intre în interiorul Arenei Naționale, în aceste condiții angajații care se ocupă cu „dinamobilul lui Badea” fiind obligați să vândă în afara stadionului.
Care sunt perțurile pe cele două site-uri?
shop.fcdinamo.ro:
Fular- 35 lei, cravată- 75 lei, șapcă- 25 lei , eșarfă- 25 lei
magazinfcdinamo.ro:
Fular- 30 lei, cravată-70 lei, șapcă- 30 lei, eșarfă- 30 lei
Introdu cuvântul căutat și apasă ENTER