Dinamo speră că în sezonul următor va reuși să se redreseze din punct de vedere financiar, odată cu aducerea lui Dan Giuraniuc în funcția de director de marketing.
Apele sunt foarte agitate la Dinamo în acest final de sezon în care elevii lui Dusan Uhrin vor fi nevoiți să joace barajul pentru a rămâne în Liga 1. Rezultatul acestei „duble” este decisiv pentru formația din Șos. Ștefan cel Mare, al cărei viitor este strând legat de sumele pe care le primește din drepturile de televizare.
Noul director de marketing din „Groapă”, Dan Giuraniuc, a explicat care este planul său pentru ediția următoare de campionat.
Dinamo nu mai vrea să treacă prin emoțiile din ultimii ani, astfel că noul director de marketing Dan Giuraniuc a creionat deja strategia pentru sezonul următor.
Oficialul „câinilor” spune că echipa trebuie să ajungă cât mai sus în clasamentul Ligii 1, deoarece sumele de bani pe care le primesc ultimele clasate din drepturile TV, comparativ cu formațiile de la jumătatea ierarhiei, sunt net inferioare.
„Lucrurile sunt foarte simple. O să fac o mică sinteză de marketing. Sursele de venit în fotbalul românesc sunt: drepturile TV, sponsori, transferuri, competițiile europene, shop și bilete.
La Dinamo unele dintre ele lipsesc cu desăvârșire, iar altele nu o duc deloc bine. Drepturile TV sunt la un nivel minim. Locurile 13-16 produc venituri undeva la un pic peste un milion de euro, în timp ce 6-7 locuri mai sus suma se dublează”, a declarat Dan Giuraniuc pentru Radio Dinamo 1948.
Oficialul consideră că Dinamo ar fi putut sta liniștită în ceea ce privește bugetul dacă s-ar fi luptat pentru locurile fruntașe ale Ligii 1, caz în care este sigur că prețul de transfer al lui Deian Sorescu ar fi fost considerabil mai mare.
„Transferurile nu există și nici nu avem o perspectivă din punctul ăsta de vedere. L-am vândut pe Sorescu pe 800.000 de euro, care după părerea mea, dacă eram într-o luptă la titlu, l-am fi vândut pe 2-3 milioane de euro”, a mai spus Dan Giuraniuc.
Introdu cuvântul căutat și apasă ENTER