Șoferul steliștilor pune dauna pe seama unui incident din trafic, deși autocarul nu figurează la biroul de accidente ușoare de pe strada Candiano Popescu
La mai bine de cinci ani de la achiziționare, autocarul Iveco Irisbus, model Noge Titanium, pe care Steaua îl folosește a trecut prin multe. Geamurile i-au fost sparte de suporterii echipelor adverse, mai mulți șoferi neatenți l-au acroșat în trafic, însă niciodată daunele nu au fost provocate de oameni din interior. Asta până acum câteva săptămâni. Protagoniștii? Iasmin Latovlevici și Mihai Costea. Locul desfășurării acțiunii? Parcarea din spatele tribunei a doua de la stadionul Steaua. Potrivit martorilor, la finalul unei ședinte de pregătire, atunci când fotbaliștii se urcau în mașini pentru a merge spre case, fundașul i-a cerut lui „Nilă” mașina (se pare că atacantul și-a achiziționat de curând un nou autovehicul) pentru „o tură mică”. Însă ambiția lui Latovlevici de a conduce bolidul de lux a fost mai mare decât abilitatea de pilot, astfel că, într-un moment de uluială generală, apreciind greșit distanțele, a „rașchetat” toată latura stângă a autocarului. Pagubele? Tabla îndoită și jantele crăpate la autocar, însă și o daună serioasă la Porsche-ul lui Costea cel mic.
Costea s-a zgârcit la CASCO, Lato plătește Până la urmă o situație ușor rezolvabilă în anul 2012, perioadă în care toate mașinile scumpe sunt asigurate CASCO, am putea zice. Greșit! Pentru că „Nilă” nu și-a încheiat o astfel de poliță la propria mașină, astfel încât reparațiile SUV-ului trebuie suportate de cel care l-a lovit. Numai că „pilotul” Latovlevici s-a grăbit doar să-și prezinte scuzele, nu și banii necesari remedierii problemei. Din acest motiv, se pare că cei doi fotbaliști s-au certat destul de serios, surse din cadrul clubului mărturisind că nu își mai vorbesc nici în ziua de azi.
Varianta oficială: „m-a lovit unu'”! Oficialii clubului din Ghencea au încercat să mușamalizeze incidentul. Cum reparațiile autocarului vor fi făcute pe asigurarea obligatorie RCA a lui Mihai Costea, șefii nu au luat nicio măsură disciplinară. Mai mult, au încercat să mute atenția în altă direcție. „A intrat unu’ în mine cu mașina prin oraș, ce mare brânză?”, a spus șoferul autocarului Stelei în momentul în care fotoreporterul ProSport a surprins în imagini starea „șifonată” a vehiculului.
350.000 de euro este suma pe care Gigi Becali s-a lăudat că a plătit-o pentru autocarul Stelei
45.000 de euro a plătit Mihai Costea pe mașina sa
Variantele pentru reparația autocarului
O rată lunară din salariul lui Latovlevici – fundașul de la Steaua se poate împăca în viitor cu Mihai Costea direcționând jumătate din salariul pe o lună în contul colegului său, pentru reparația mașinii. Cealaltă jumătate, 5000 de euro, poate fi reținută de club pentru cosmetizarea și re-colantarea porțiunii care va fi reparată pe asigurarea RCA a lui Costea.
Ranga lui Gigi Becali – momentele în care finanțatorul Stelei și-a reparat propriul automobil de lux, marca Maybach, cu o rangă în curtea vilei din Pipera au făcut înconjurul lumii. Becali își poate valorifica din nou abilitățile de mecanic-tinichigiu și în cazul autocarului pentru că, până la urmă, tot despre o tablă îndoită vorbim și în acest caz.
Introdu cuvântul căutat și apasă ENTER