FOTO** Dinamo a încheiat un parteneriat de imagine cu Mitsubishi

FC Dinamo a încheiat un parteneriat de imagine cu Mitsubishi, pe
o perioadă de doi ani, sigla firmei constructoare de mașini urmând
să fie imprimată pe tricoul de joc al echipei pregătite de Ioan
Andone.

Antrenorul Ioan Andone, care avea deja un contract de imagine cu
Mitsubishi, s-a declarat încâtat de alăturarea celor două nume:
„Eu sunt client mai vechi, de șapte luni de zile. Mă bucură
faptul că ne-am asociat numele cu Mitsubishi, care e clar un
campion. Trebuie să demonstrăm și noi că suntem campioni și la
comportament dar și pe teren. E important ce arătăm
lumii”.

Președintele Consiliului de Administrație al FC Dinamo, Nicolae
Badea, speră ca pe durata derulării contractului să găsească cele
mai bune formule de colaborare. „E vorba de un parteneriat
care ne va permite să lucrăm pe o perioadă de doi ani de zile, în
care vom identifica cele mai bune rețete de comunicare și
colaborare. Mă bucur că putem să anunțăm acest
parteneriat”
, a declarat Badea, în cadrul conferinței de
presă care a avut loc la show-room-ul Mitsubishi.

Directorul executiv al distribuitorului mărcii japoneze în
România, Daniel Antor, consideră că partenerii contractului de
imagine au valori comune: „Suntem onorați să anunțăm acest
parteneriat cu Dinamo, pe un termen destul de lung. Cred că în
afara clauzelor contractuale, ceea ce ne leagă este încrederea în
valori comune, performanță, spirit de echipă și
excelență”
.

Mediafax

Publicat: 24 02. 2011, 14:09
Actualizat: 24 02. 2011, 16:45