Tottenham își va inaugura în 2012 noua super-arenă, iar șefii grupării londoneze caută deja soluții pentru a recupera rapid banii investiți în construirea noii case a echipei lui Harry Redknapp. Și cum altfel, decât prin asocierea cu arabii, principalii investitori în fotbalul european din ultimii 3 ani. Numele noii arene va fi vândut companiei aeriene Qatar Airways, care va vira în conturile englezilor 150 de milioane de lire în următorii 15 ani, asta deși șefii lui Tottenham ar fi dorit mai degrabă o înțelegere pe 10 ani.
Chiar și așa, contractul va fi unul mult mai avantajos decât cel încheiat de concitadina Arsenal Londra în 2006, care primește de la Emirates 100 de milioane pentru un acord ce se întinde de-a lungul a 15 ani. Campioană la acest capitol rămâne, însă, Manchester City, echipă în conturile căreia Ettihad Airways virează 400 de milioane de lire, într-un angajament care cuprinde nu doar prezența numelui sponsorului pe frontispiciului stadionului, ci și pe tricourile jucătorilor lui Roberto Mancini.
Introdu cuvântul căutat și apasă ENTER