Din ciclul „Cum să sari în ajutorul unui club care parcă a auzit ceva despre o criză financiară. La alții“. Dacia e unul dintre cei trei sponsori principali ai lui Udinese. O lovitură de imagine tocmai în patria Fiatului și a filmelor polițiste în care de la Franco Nero încoace mașinile carabinierilor sunt numai Alfa Romeo. Mai știi, poate că poliția italiană își permite să-și dolofănească parcarea auto cu Loganuri de 80 de mii de euro cu dotări.
Piața de publicitate peninsulară e ușor de străpuns tot atât pe cât un club londonez simandicos și scorțos de golf. Dacia a reușit. Nu contează câtuși de puțin detaliile contractului de sponsorizare, poate fi și un euro pe an. Contează principiul. Pe teren propriu, Dacia lăcrima că-și petrece Sărbătorile în șomaj tehnic, în deplasare se bucura alături de tifosii friulani după remiza cu Lazio. Nu e greu de priceput că Penescu, fudulul colecționar de bolizi de la 300 de mii de euro în sus, îi stă în gât actualei conduceri de la Dacia, până mai ieri părintele ocrotitor al FC Argeșului. Nu Penescu e însă subiectul. Ci oricare dintre cluburile cărora li se tot cântă prohodul și pentru care a 20-a parte din sponsorizarea lui Udinese ar fi însemnat chiar colacul de salvare. Dacă tot trebuia să i se arate pisica lui Penescu.
Â
Introdu cuvântul căutat și apasă ENTER