Foarte puține sunt cluburile din sportul românesc, din orice ramură, care se respectă și își promovează imaginea printr-un magazin de prezentare din care suporterul își poate achiziționa orice își dorește cu însemnele echipei. Sepsi OSK Sfântu Gheorghe, un club mic din România, care e la a treia prezență în Liga 1, este o excepție. Covăsnenii au un magazin, în apropierea stadionului, unde au la vânzare zeci de produse cu însemnele clubului, la prețuri accesibile pentru toți suporterii.
Fanii clubului Sepsi, și nu numai, pot cumpăra căni cu fotografiile jucătorilor, eșarfe, pixuri, brichete, umbrele, echipament de joc, echipament de prezentare, fanioane și multe alte produse. Prețurile sunt accesibile, iar finanțatorul clubului spune că nu își dorește profit, ci doar să-și achite cheltuielile. Pentru viitor, vrea să deschidă și un magazin online de vânzare a produselor.
„Nu vreau să câștigăm de pe urma magazinului. Vreau doar să acoperim costurile produselor și salariile celor care se ocupă de magazin. Deocamdată vindem produsele doar la magazin, dar o vom face și online pentru că avem cereri”, a spus Laszlo Dioszegy.
De exemplu, un tricou marca Adidas, cu însemnele clubului din Sfântu Gheorghe costă între 120 și 150 de lei, și este mai ieftin decât un tricou marca Errea, scos la vânzare de FC Botoșani cu 180 de lei. Acesta din urmă nu are un magazin de prezentare așa cum are Sepsi OSK.
Introdu cuvântul căutat și apasă ENTER