Gluma se îngroașă la Dinamo!** VEZI încă un motiv care adâncește criza din Ștefan cel Mare
Parcă lucrurile merg din rău în mai rău la Dinamo. Aflați deja
într-o acută criză de lichidități, roș-albii vor mai primi o nouă
lovitură. Sponsorul principal, Orange, intenționează să întrerupă
relațiile cu echipa din „Ștefan cel Mare”, în condițiile în care la
15 iulie le expiră contractul de colaborare cu Dinamo.
Gaura financiară din „Groapă” tinde să se adâncească. Dinamo riscă
să piardă un contract de sponsorizare care i-ar fi putut aduce, în
funcție de performanțe, peste 1,5 milioane de euro pe an. Orange,
compania care a virat în ultimii ani sume importante în vistieria
clubului, ia în calcul serios să renunțe la colaborarea cu
dinamoviștii.
S-a
schimbat șeful de la Orange
Ziarul Financiar a informat în săptămânile trecute că șeful de la
Orange România a fost înlocuit, noul director general al companiei
franceze de telecomunicații fiind Jean-Francois Fallacher.
Interesant este că propulsorul relației Dinamo – Orange a fost până
în prezent Nicolae Badea, președintele CA al „câinilor” având o
relație foarte bună cu fostul șef al francezilor, Thierry Millet.
Tocmai acest lucru se pare că poate dăuna clubului, pentru că noul
conducător al lui Orange nu mai agreează o colaborare cu roș-albii,
mai ales că până în prezent francezii au avut contracte anuale cu
Dinamo. De altfel, ultima înțelegere s-a și încheiat practic odată
cu ultimul meci al sezonului trecut, iar acum ar fi urmat o
renegociere.
600.000
doar pentru titlu
Chiar dacă pe piața fotbalului s-a inoculat ideea că Steaua este
singura echipă care vinde bine, contractul pe care Dinamo l-a avut
cu Orange demonstrează contrariul. „Câinii” au avut o înțelegere
deosebit de avantajoasă cu francezii. Cu o sumă garantată de
800.000 de euro, roș-albii ar mai fi putut obține dublarea
contractului din performanțe. Astfel, titlul era valorat de
sponsorul francez la 600.000 de euro, locul 2 în Liga I la 300.000
de euro, în timp ce câștigarea Cupei României i-ar fi adus lui
Dinamo încă 250.000 de euro, conform ultimului angajament. Practic,
în condițiile unor performanțe maxime, Dinamo ar fi putut câștiga
1,65 milioane de euro anual.
Sponsori principali
la Dinamo după 1990
Saniplast
Sharp
Bancorex
Knorr
Cosmorom
Omniasig
Orange
Am toate motivele să cred că Orange nu va renunța la
colaborarea pe care o are în prezent cu Dinamo. Consider că am avut
un parteneriat benefic pentru ambele părți
Nicolae Badea, președinte CA Dinamo
3,2% dintre
acțiunile Orange România sunt deținute de Nicolae Badea,
președintele CA al lui Dinamo