Directorul de marketing Nikos Koropoulis dorește să deschidă un magazin al clubului, de unde suporterii să cumpere însemne cu CS Turnu Severin. Grecul dorește că mehedințenii să poată cumpără fulare, căciuli, eșarfe, echipamente sau steaguri, cu care să vină pe stadion, dar și pixuri, brichete, scrumiere, brelocuri și alte obiecte decorative, suveniruri care nu au existat până acum în fotbalul de la malul Dunării. Totodată, directorul de marketing anunță că va achiziționa softul necesar funcționării turnichetelor montate la intrarea în stadion încă de acum urmă cu un an, dar nefuncționale până în prezent.
Accesul în arenă, doar cu tichet electronic
De altfel, la întocmirea caietului de licențiere, CS Turnu Severin a primit derogare din partea LPF, pe perioada turului, până la darea în folosință a turnichetelor „Vom deschide până la reluarea campionatului un magazin, de unde mehedințenii să-și cumpere obiecte cu însemnele clubului. Vrem să schimbăm mentalitatea, să nu mai vedem suporteri cu însemnele Stelei sau ale lui Dinamo pe stadionul nostru. Vrem să-i facem să-și iubească echipa din orașul natal. La primul meci de acasă vor funcționa și turnichetele, iar accesul se va face pe baza unui bilet electronic. În 1996 am avut această idee, pe când eram la departamentul de marketing de la Olympiakos Pireu, dar mulți mi-au spus că este imposibil. Am reușit până la urmă să o implementez și asta voi face și la Severin. Toată lumea va intra în stadion doar pe bază de bilet. Facem și fan-club la Kladovo, în Serbia, pentru a atrage și spectatorii de peste Dunăre”, a precizat Koropoulis, deși CS Turnu Severin este un club fără tradiție, care își are originea în județul Dolj. În urmă cu două ierni, echipa-fanion a județului, FC Drobeta, s-a desființat, iar pe Stadionul „Municipal” a fost adusă Gaz Metan CFR Craiova, devenită ulterior Gaz Metan Severin, iar din vară CS Turnu Severin.
Introdu cuvântul căutat și apasă ENTER