„În România prețul dictează!”

De ce nu au năvălit amatorii de fotbal să se aboneze la RCS pentru a vedea meciurile din Liga I? Există mai multe răspunsuri. Campionatul nu e chiar atât de interesant, RCS nu acoperă anumite zone, iar cu platforma Digi TV a avut probleme logistice mari. Dar decisiv punc­tează profilul pieței din țara noastră. „Niciun post de televiziune nu poate face diferența în favoarea unui furnizor de cablu. Diferența o face prețul! E dureros, dar așa e. Apoi contează numărul de programe și abia la urmă grila concretă!", explică Radu Petric, președintele Asociației de Comunicații prin Cablu.

De ce nu au năvălit amatorii de fotbal să se aboneze la RCS pentru a vedea meciurile din Liga I?

Există mai multe răspunsuri. Campionatul nu e chiar atât de interesant, RCS nu acoperă anumite zone, iar cu platforma Digi TV a avut probleme logistice mari. Dar decisiv punc­tează profilul pieței din țara noastră. „Niciun post de televiziune nu poate face diferența în favoarea unui furnizor de cablu. Diferența o face prețul! E dureros, dar așa e. Apoi contează numărul de programe și abia la urmă grila concretă!“, explică Radu Petric, președintele Asociației de Comunicații prin Cablu.

UPC, principalul concurent al RCS, s-a prins rapid de acest lucru. În timp ce rivala atrăgea clienți cu Liga I, UPC a atacat cu prețul. Chiar dacă aparent diferența e nesemnificativă, UPC a făcut diferite oferte de fidelizare, la preț mai bun, dar pe termen mai lung. Așa că situația abonaților – din păcate nu există date oficiale – a rămas în mare aceeași: RCS ceva peste 2 milioane de abonați, UPC în jur de 1,5 milioane.

24 RON costă pachetul de bază la RCS, 22 la UPC

 

Publicat: 22 04. 2009, 23:11
Actualizat: 23 04. 2009, 14:22