„În România prețul dictează!”
De ce nu au năvălit amatorii de fotbal să se aboneze la RCS pentru a vedea meciurile din Liga I?
Există mai multe răspunsuri. Campionatul nu e chiar atât de interesant, RCS nu acoperă anumite zone, iar cu platforma Digi TV a avut probleme logistice mari. Dar decisiv puncÂtează profilul pieței din țara noastră. „Niciun post de televiziune nu poate face diferența în favoarea unui furnizor de cablu. Diferența o face prețul! E dureros, dar așa e. Apoi contează numărul de programe și abia la urmă grila concretă!“, explică Radu Petric, președintele Asociației de Comunicații prin Cablu.
UPC, principalul concurent al RCS, s-a prins rapid de acest lucru. În timp ce rivala atrăgea clienți cu Liga I, UPC a atacat cu prețul. Chiar dacă aparent diferența e nesemnificativă, UPC a făcut diferite oferte de fidelizare, la preț mai bun, dar pe termen mai lung. Așa că situația abonaților – din păcate nu există date oficiale – a rămas în mare aceeași: RCS ceva peste 2 milioane de abonați, UPC în jur de 1,5 milioane.
24 RON costă pachetul de bază la RCS, 22 la UPC
Â