Casele de pariuri pe tricourile echipelor din Liga 1 devin deja un fenomen la ordinea zilei. Acum este rândul celor de la ACS Poli să fie sponsorizați de o astfel de firmă. Winner, o casă de pariuri care se află la primul contract cu un club de fotbal de la nivelul primului eșalon, a ales să își facă publicitate prin intermediul grupării timișorene. Suma pe care o investesc la ACS Poli rămâne însă secretă, reprezentanții clubului, cât și a-i firmei refuzând să o dezvăluie.
Numele casei de pariuri a fost trecut pe tricouri, deasupra numelor jucătorilor. „Este un contract până în vară, cu extindere și în campionatul viitor. Este pe tricouri, ceea ce înseamnă că este un sponsor destul de consistent. A venit la timp, deoarece clubul are nevoie de bani în fiecare zi. Acest parteneriat a fost în discuție și în vară, pentru că avem ca și club o imagine, suntem pe locul 4-5 ca medie de spectatori acasă, chiar dacă media este una destul de scăzută în tot fotbalul românesc”, a declarat președintele Radu Birlică.
Cei de la Winner spun că au ales-o pe Poli datorită faptul că sunt pe locul 4 în topul clasamentului spectatorilor meciurilor de pe teren propriu.
„Ne bucurăm că putem să luăm parte la renașterea unei echipe, la aproape un secol de la înființarea ei. Am ales acest proiect pentru că e echipa de pe locul 4 în ceea ce privește media spectatorilor”, a declarat Alexandru Constantin, directorul Winner.
Suma este confidențială, nu este cel mai mare contract de sponsorizare pentru Poli, dar e printre cele mai importante. Înțelegerea e valabilă până la finalul sezonului, cu opțiune de a prelungi încă un sezon. ACS Poli are aproape trei luni de restanțe salariale și peste un milion de euro datorie la ANAF, care se achită cu o rată lunară, în urma unei reeșalonări.
Liga 1 e sponsorizată de Betano, Liga a 2-a e Casa Pariurilor, iar cluburi din Liga 1 cu sponsori case de pariuri sunt FCSB (NetBet) și CS U Craiova (Betano).
Introdu cuvântul căutat și apasă ENTER