Partida transmisă de Dolce Sport a bătut toate recordurile negative în materie de audiență, chiar dacă postul nu are acoperire națională! Steaua – Rapid a strâns doar 0,3 puncte de rating pe targetul de public comercial (18-49 ani, urban). Paradoxal, celelalte posturi de sport au înregistrat audiențe chiar și de cinci ori mai mari cu emisiunile din timpul partidei!
Sistemul de tip sudoku pe care Dumitru Dragomir l-a gândit pentru a împărți drepturile TV pentru Liga I a făcut ca Steaua – Rapid să fie urmărit de doar câteva mii de oameni! La partida transmisă luni seară de Dolce Sport s-au uitat doar 15.400 de telespectatori din targetul de public comercial (18-49 ani, urban).
Cel mai slab derby!
Steaua – Rapid, transmis de postul deținut de Romtelecom, a devenit așadar cel mai puțin urmărit derby din istoria măsurată în audiență a televiziunii! Comparativ, ultima întâlnire dintre cele două rivale din București, anul trecut, în Cupa României, pe Pro TV, a fost urmărită de peste 750.000 de români. Adică de 50 de ori mai mult decât s-au uitat luni seară pe Dolce Sport! Cel mai bun rating făcut de un meci dintre Steaua și Rapid a fost înregistrat, așa cum era de așteptat, în urmă cu cinci ani, când cele două formații s-au întâlnit în sferturile de finală ale Cupei UEFA. Atunci, Antena 1 a adunat 30 de puncte de rating.
Sport.ro peste, GSP TV egal
Celelalte posturi TV de sport, Sport.ro și GSP TV, au înregistrat luni, în timpul partidei de pe Național Arena, audiențe mai bune decât Dolce! Pe Sport.ro, în intervalul 20:03 – 21:57, s-au uitat în jur de 82.000 de telespectatori (1,6 rating), iar GSP TV a avut același număr de privitori ca și Steaua – Rapid (0,3 rating). Digi Sport nu își mai măsoară audiența!
Rapid, premieră istorică
Dacă pe teren cele două mari rivale au remizat, nu același lucru e valabil și la audiențe! Joia trecută, în partidele de Europa League transmise de PRO TV, pentru prima dată un meci al Rapidului a reușit să depășească unul al roș-albaștrilor.
Rapid – Legia a avut un share mai mare cu trei procente decât Maccabi – Steaua. Share-ul (cota de piață) reprezintă numărul televizoarelor deschise pe meci din numărul total al aparatelor pornite în acel interval orar.
Cele mai urmărite Steaua – Rapid Post Telespectatori Dată Scor Antena 1 1, 5 milioane 03.03.2006 1-1 TVR 1 910.000 17.09.2006 1-1 TVR 1 800.000 23.10.2005 0-0
Cele mai puțin urmărite Steaua – Rapid Post Telespectatori Dată Scor Dolcesport 15.400 24.10.2011 0-0 DigiSport 174.000 18.04.2010 1-5 DigiSport 250.000 08.11.2010 0-0
3,7 era cea mai slabă audiență înregistrată de un Steaua – Rapid până luni. Respectiva partidă fusese transmisă în aprilie 2010 de Digi Sport
Introdu cuvântul căutat și apasă ENTER