Jucătorii dinamoviști au primit azi dimineață o veste total neașteptată. Au ajuns în cantonamentul de la Săftica, iar angajații le-au transmis că au ordin de la conducere: toate mașinile trebuie predate!
Anunțul i-a enervat la culme și au replicat: să vină șefii să ne spună care e situația exactă. Dar, Iuliu Mureșan, directorul executiv, nu a răspuns apelului.
Nu doar „greii” vestiarului, cei care avea mașini din partea clubului, au fost afectați! „Fiecare dintre cei care au mașini de la club aduce câte trei – patru inși la antrenament. Acum, ce facem? Cu ce venim la Săftica??” s-ar fi plâns fotbaliștii la baza de antrenament (situată în județul Ilfov la circa 35 de kilometri de București).
Unii ca Sorescu, Răuță sau Ricardo Grigore aveau automobile puse la dispoziție de către oficialii „câinilor”. De asemenea, mai mulți străini care au activat recent la trupa din „Ștefan cel Mare” au beneficiat de asemenea avantaje, dar au predat mașinile în momentul în care s-au despărțit de formația roș-albă.
Contractul era derulat prin firma de închirieri auto Sixt (în cazul de față filiala din Otopeni).
Acum, toți sunt nevoiți să predea cheile și actele. Autoturismele pe care le conduceau dinamoviștii erau marca Opel.
De unde a pornit întreg scandalul dintre Dinamo și firma Sixt? Acordul data pe o perioadă de trei ani și expira în iunie, dar au existat discuții cu DDB (fanii – acționari) pentru a continua. S-a ajuns până în prezent, dar la ultimul meci de pe teren propriu, Dinamo – Academica Clinceni, disputat la 2 august (scor 3-1), reprezentanții Sixt au răbufnit: au observat că bannerele lor lipsesc din zonele destinate spațiului publicitar.
Dinamo traversează oricum o situație financiară gravă, existând restanțe salariale. Totodată, clubul roș-alb este în insolvență.
Introdu cuvântul căutat și apasă ENTER